Postări populare

miercuri, 18 martie 2009

Germania...

A treia zi de Germania...nici rau dar nici stralucitor..
Dar, as usual..cronologic si ca sa nu ma dezmint, totul incepe dimineata..de data asta foaaaarte de dimineata...pe la 5 asa. Tovarashul Cata ca de din...sange de domn, a venit sa ma ia la aeroport..apreciem gestul. Da dea dracii in el de taxiu..ca altceva in afara de mertzan de la Fly taxi nu s-a putut..in fine..daca tot suntem doi..domni plecam la aeroport. Ne urcam in avion si ca redbulu care ne da aripi ..incepem asa sa ne inaltam, ne zguduim un pic si o luam din loc. Aterizam..Lolek si Bolek in tari straine ar fi trebuit sa se numeasca episodu asta cred.
Prima boacana: inchiriem masina, fara gps ca nu mai aveau si fara harta ca nu aveam noi. Dam 2 ture de aeroport pana sa iesim ( al dracu e ca un mini orasel), ca deh n-eam pierdut, si purcedem la drum. Cu chiu cu vai nimerim drumu si ajungem in micutul orasel/oras fosta capitala Bonn. Ne invartim ca orbetele prin apa pana sa gasim hotelul dupa care purcedem spre birou. Bah frate n-ati vazut asa ceva..eu care sunt orientarea in persoana cu harta in brate ( nu de-andoaselea dar nici asa n-am facut o mare branza), cata la volan si cu Yain in brate ( ya si nein = yain) purcedem la treaba. Nu zic, drum de 10 minute ne-a luat aproximativ o ora. Decent. Ajungem, persoana noastra de contact descopera ca noi la nemtzeasca suntem muci se ia cu mainile de cap, uita de task-urile pe care le avea pregatite pentru noi si incepe sa o dea in balarii : ca stiti ca clientu ca cacarea troiei ca limba ca o fi si-o pati etc..ne-am procopsit cu multe ore de ars gazu. Cand sa plecam, sedinta..o fi coincidenta ca la ora plecarii noi sa stam in sedinta. Iesim din sedinta si vrem acasa...iar ne-am ratacit, iar ne-a luat drumu o ora..macar de ne rataceam pe aceleasi drumuri..fix pixu. Nici in Stan si Bran nu vedeti asa ceva. Marti si azi acelasi lucru. Deci astia sunt si rigurosi si cretini de nu mai pot. Nush ce spuma marii fac ei ziua cand noi la 7 juma dimineata suntem acolo da pe ei ii apuca discutiile la ora 5 juma mult dupa terminarea programului. Sa ma bata mama daca eu am ajuns acasa inainte de ora 8 seara. Alta trasnaie e ca la ora 8 se inchid toate magazinele, e pustiu pe strazi de nu-ti vine nici sa te caci la coltu strazii. Frate nici in India nu era asa daramite in lumea civilizata. Ei lasa ca oricum tre sa facem ochi devreme tare. Partea buna si frumoasa este ca se circula foaaaaarte decent. Nu am auzit claxoane, nu se injura lumea, daca e aglomerat, trece unu, face loc celuilalt, unu trece unu sta..am ramas foarte placut surprins de atata decenta. Inca o parte frumoasa e ca orasul arata super fain...curat, mic, cochet, arhitectura interesanta ( o sa fac poze in uichend si o sa va benoclati pana va "creshte" dioptriili). Frate da m-am saturat de junk. Stau in centru unde e piata de fructe si nu am apucat sa imi cumpar un fruct. La ora la care plec eu astia abia fac oki si la ora la care vin mai gasesc in piata doar mucuri de tigare necomestibile. Arde-le-ar focu sa le arza. Si intr-adevar nemtoaicele sunt urate, da nu urate,pa cuvantu meu de om sensibil la el, la sufletel, sunt urate cu draci pe ele...despre ei nu ma intrebati ca mie imi plac femeile nu barbatii. Voiam sa merem si noi undeva in weekend-u asta da sincer acum nu imi doresc decat sa pot sa dorm 15 ore in continuu ca pic. Dimineata zici ca sunt drogat. Catalin vorbeste cu mine si eu aproape adorm cu ochii deschisi, numa nu imi pica tartacuta. Imi revin insa repede, ies in frig in camasa ( nu de forta ca nu am la mine) fumez 2 tigari sudate si sunt numa bun de tinut pe bara o zi intreaga. Taci ca de maine avem ceva de facut...daca si main ajung la 8 acasa ma oftic..vreau si altceva de papa.
Pana vin pozele si intamplarea de weekend va pupez si va urez: Tchus!!!