Postări populare

joi, 11 februarie 2010

TIA -This Is Africa....

TIA – This Is Africa

Astea au fost cam primele cuvinte cu care am fost intampinat de catre colegii mei..le voi explica mai incolo un pic...so far am 6 colegi din care doi sunt indieni si restu sud-africani..culmea e ca la prima vedere par englezi get- beget..asta cand vorbesc lent si nu se precipita..cand incep sa vorbeasca intre ei sau se grabesc nu prea mai intelegi mare lucru pentru ca o dau in diverse..mai exact o dau in dialect..si suna ceva a germane combinata cu engleza de unde rezulta limba babuinului coios cred...
Cand le-am spus ce dezolat sunt de conditii ( aka internet connection und phone network) au inceput sa rada si mi-au spus : TIA..this is Africa..mai exact sa ma astept ca lucrurile sa mearga incet..sau deloc....
Acuma sa nu credeti ca sunt carcotas in ceea ce priveste conexiunea la internet..dar ei se bucura cand le merge cu 128 Kbps..pana si eu daca ma stradui alerg mai repede..nasol e ca la hotel nu prea mere deloc..si nici nu am ce sa fac..ascult muzica vad un film dar pana cand..de unu singur nuprea imi vine sa bananai pe strazi si nici nu e ca in India sa zici ca ai ce vedea..actually..ar fi ceva locuri pe care vreau sa le vizitez in week-end dar nu prea multe..aud ca ceea ce e mai interesant e in afara orasului la 6-7 ore de condus..cine stie poate o sa fac pana la urma si o excursie 2...momentan astept cu nerabdare sa ne mutam la hotelul magic unde am sala si piscine ( macar asa sa imi mai treaca timpul)...dar pana atunci mai am de asteptat o saptamana...
Aseara am fost in oras sa manacam..eu si inca doi colegi..restaurant frumusel..Lime Tree este numele..ma uit pe menu si mi se pune capsa pe o pizza customizata..adica ceva gen quarto formagi plus diverse alese de mine..vine chelnaru’..cei doi colegi comanda..si vine si randu meu..: pizza..oh oh no, sorry sir, pizza only for lunch..hmm ok nu iau pizza..aripioare prajite cu si anume cartofii aferenti..da intre timp ada un suc..pleaca uita de suc, se intoarce dupa vreo 5 min..nu mai aveau aripioare...asta nu stie cum sa ma scoata din sarite..ii mai zic odata de suc si raman la niste cartofi prajiti si o salata cezar cu pui..iara vine ..fara suc normal..ca de ce sa nu moara je de sete???!! Si ma anunta trist asa ca nici cartofi nu poa’ sa imi faca din simplul motiv ca nu au current electric si ca stau pe generator..intr-un final si-aduce aminte si vine si cu salata..am luat o gura si l-am trimis la dracu cu tot cu salata..era veche iar puiul cred ca era caine, bou, porc sau orice alt animal numa pui nu..ne ridicam si plecam..mi-a trecut foamea..am luat ceva din alt restaurant da nu ft bun..damn ce-as manca o ciorbita de fasole cu afumatura si ceapa rosie..oi oi...
De cand am venit ma chinui sa fac trei poze aci unde lucrez..sa vada si poporul roman unde lucreaza 4000 de angajati ai Etiopian Airlines..si in ce conditii..acuma de afara e frumusel tare..cateva cladiri..multa verdeata..avioane..masini..tot tacamul..cand intri insa ai senzatia stupida ca esti candva in al doilea razboi mondial..de ce? Pentru simplu’ motiv ca intri ca intr-un buncar..si cu atata zgomot de la avioane ( aeroportul e ft aproape...) te astepti mereu sa iti cada o bomba in cap...ma rog..e doar o senzatie..cred ca am sa ma intorc intreg..
Maine seara cica avem cina traditionala...ieri a fost ziua program managerului si ne invita in oras maine..oare plateste el sau eu? Daca plateste el am sa fiu curios sa incerc cat mai multe feluri de mancare etiopiana..nu arata rau..o fi buna la gust??Oricum ar fi..daca e ceva traditional am sa incerc sa fac cat mai multe poze..daca mere si netu déjà e parfum ..

Niciun comentariu: