Postări populare

marți, 3 august 2010

Praga....

Hielo aghen,
A trecut si ziua mea, am venit si acasa..am mai plecat si prin alte parti si intr-un final am pelcat la Praga...funny story..credeam ca numa la romani se pot intampla asemenea lucruri..well..
Vineri 23 ora 17:00 ( aproape cu bataie de 10 minute in plus sau in minus ) ma pregateam sa plec..terminasem de citit niste documente, voiam sa dau un ping pong asa de final si sa o intind acasa..prin firma oricum era deja pustiu..suna telefonu' in acelasi timp in care mai vine un e-mail...luni dimineata tre sa fiu la Praga..aualeu mama..pai bine ca nu mi-ati spus asta marti seara dupa lunea in care trebuia sa ajung acolo..spume, da-i alearga, fa rezervare la avion, cere aprobari..afla detalii..bagaje..in fine cu chiu cu vai imi pun palma in cur vorba aia si plec..ajung si in Praga...de cand imi doream eu sa vad Praga..de cativa ani dar pentru cateva zile..al de sus a dat cu maciuca sa-mi ajunga..5 saptamani..s-ar zice trai nineaca ..te plimbi si o inveti ca pe apa..DACA AI timp..in fine..o sa am timp in cinci saptamani sa ma si invart pe aci..ar trebui sa imi iau un GPS care sa imi deschida si Wikipedia in acelasi timp..pentru ditamai orasu care este vba aia a lu' nea Vanghele si pentru miile de turisti care se perinda anual, sezonal, saptamanal, zilnic pe strazile astea, nu exista absolut nici un semn pe care sa scrie in engleza/franceza/italiana/ sau orice limba care nu e ceha :)..te prinzi doar dupa culoarea maro cacanie a semnelor ca esti in preajma vreunui punct de atractie..altminteri ai merge ca bou' dupa miros incercand sa descoperi un ac pe malul Vltavei..ajung la hotel..mai frumos decat sa locuiesc la etajul 5 din 26, sa lucrez la etajul 24, la 25 sa ma duc la sala si la 26 la piscina nu-mi puteam imagina..ajung pe jos in juma de ora in centrul centrului am tot ce imi trebuie in jur..mai putin un nenorocit de bancomat sau o casa de schimb valutara..bancomate nu sunt decat cateva prin tot orasul iar un hotel de 5 stele nu poate oferi servicii de schimb valutar ca ce pastele masii..clientii care le vin sunt niste rahati in ploaie care isi dau toti banii pe cazare si nu mai au si de cheltuiala ca sa le trbuiasca schimb..ce oameni ce caractere...cine ar citi balivernele, ar spune ca is carcotash si ca tre sa ma iau eu musai de ceva ca altfel nu mi-e bine..adevaru' e ca in afara de asta nu prea am de ce sa ma plang..mancarea e buna, camera e ok, facilitati more than enough..trai boieresc..daca as termina si programu de lucru mai devreme de 7 ca sa apuc sa vad si eu pe lumina ceva ar fi parfum..
Mi-am iesit din mana..am uitat cum e sa fii shopaholic ca suntem in criza si nu sunt bani, am uitat sa scriu pentru ca tot in criza suntem si nu mai am inspiratie ..am uitat pana sa ma si odihnesc ca adorm si pana m-am invartit de 3 ori in pat s-a facut dimineata si imi vine sa il arunc pe geam p-ala de-a facut noaptea asa de scurta..pana la primele poze si vizite insa v-am pupat.

2 comentarii:

uri spunea...

:)
Daca stai, lucrezi, te distrezi si mananci in acelasi loc, la ce iti mai trebuie bancomat.
Poate ai prea mult timp liber si ar trebui sa vorbesti cu sefu' :D
Hai ca astept pozele cu Praga si bancomatul :D

Kinezu' spunea...

Pai da dupa ce ca stau in acelasi hotel in care lucrez...mai vreau si eu sa ies sa imi iau o ciunga si o pereche de ciorapi rupti sau folositi..si am nevoie de arginti nu? Hai ca o sa fac si poze..bancomat..daca vrei iti desenez pe hartie unu si ti'l dau cadou :P