Postări populare

luni, 14 februarie 2011

Cacatu' si acceleratia...

Hello pe 2011...n-am mai scris nimic demult..dar azi revin in forta cu un motz de cacat..suna ca dracu stiu insa pe mine m-a marcat psihic si era cat pe ce sa ma marcheze si fizic :)))))))
Nu stiu altii cum sunt dar eu dimineata daca : mananc, fumez sau beau cafea cat de repede simt nevoia unei cacari sanatoase :) si pentru ca azi dimineata am mancat si am plecat in tromba..n-am mai apucat sa fac minunea..si cum ma indreptam eu in mare viteza spre servici simt cum ma apuca niste crampe de toata frumusetea..si El...kakatu' ar fi vrut sa iasa si eu nu l-as fi lasat..ca in filmele cu tampiti..si l-am pacalit odata...de doua ..dar la un moment dat am simtit efectiv cum vrea sa iasa cu motz si nu stiam ce sa mai fac..am pus frana si am asteptat..in spatele meu masini..ma claxonau..eu nu stiam cum sa le explic cum ca daca misc piciorul de pe frana si accelerez s-ar putea sa ma si cac pe mine in acelasi timp..pana la urma mi-am luat inima in dinti si dus am fost..cre ca am frigideru plin de carne da who cares??? important e ca am scapat intreg si cu pantalonii curati..

Niciun comentariu: