Postări populare

miercuri, 31 august 2011

Volei..ca in tinerete..sau nu...

Ola que tal? Long time huh?stiu stiu..n-am mai scris nimic..am fost ocupat..in timpu' saptamanii o ard prin germania iar in we stau si eu cu fetili mele ca si asa le vad putin. M-am apucat sa joc din nou volei..yay..asa am zis si eu dupa prima sedinta. Well, adevarul trist e ca am imbatranit si ca sunt out of shape big time..dupa 2 ore de joc eu si cu omu de tinichea din vrajitorul din oz..ma misc teleghidat si imi vine sa urlu la fiecare pas..a ma doare un picior, ba o mana, ba ma doare in cur..glumesc in cur nu ma doare si nu doresc nimanui astfel de dureri..lumea spune ca e grav sa ai astfel de dureri. Si pentru ca nu imi place starea asta de pensionar obosit in care sunt de fiecare data cand joc, mi-am propus sa ma pun la punct..drept pentru care, sambata m-am oprit in carrefour la sectia articole sportive, directia greutati pentru picioare. Si Greuceanu s-a umflat in pene a pus mana pe cele mai grele treburi de atarnat la picioare si a zis mandru: astea's pentru mine! daca nici cu astea nu fac treaba ( gen rezistenta, forta, slabit etc) le dau dracului de pomana..
Well, multumit de mine si de alegerea facuta, m-am dus am platit si am plecat acasa. Cum am intrat, am rupt camesa ce sigila setul de greutati si le-am pus satisfacut la picioare..si am incercat..sa fac un pas..si inca unu..si iiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhh inca unu...ai sa ma bata mama cine dracu m-a pus sa imi atarn 10 kile de picioare..cred ca Greuceanu a mai slabit..
N-am disperat si am zis ca o sa le incerc cu prima ocazie la volei macar la incalzire macar pentru 10-15 min. Well, le-am incercat aseara pentru mai mult de 40 de min si am rezistat eroic..m-am umplut de spume ca dupa fiecare atac mi se desfaceau..drept pentru care stateam mai mult sa le leg decat sa joc.dar a fost ok. Saracu' de mine...daca doar m-as fi gandit ca mai e si maine o zi..azi merg teleghidat iar picioarele ma dor intr-un mare mare fel...
Sanatos sa fiu ca next time o sa fie mai bine..hopefully

Niciun comentariu: