Postări populare

duminică, 15 iulie 2012

Ani de liceu...


Deci azi a dat benga in mine..indubitabil :)..am vazut toata seria Liceenii de unu singur in camera de hotel...am ras de unu singur..si cel mai nasol am cazut in butoiu' cu melancolie tot de unu' singur..si-apoi ca sa nu fiu singur pana la capat, pasez si la voi un pic de butoi :) Tot o dam cu generatia noastra ca ce misto a fost ce tare..marfa/beton etc..dar asa este..pe vremea noastra, ca noi suntem generatia " cu cheia de gat" scolile alea urate, mici, cu incaperi comuniste aveau un farmec pe care scolile din ziua de azi nu il mai ofera. Ce smecheri eram noi cand chiuleam ( uneori doar in sala de sport ca nu mai era nevoie sa plecam in alte parti), ce frumos era cand se facea campionatu' de fotbal intre clase..eram acolo cu mic cu mare sa ne sustinem colegii..bine, Maradona din mine doar se uita..eram doar in echipa de volei a liceului.. Mi-adcu si acum aminte ca profa de sport aproape a plans cand in finala pe Bucuresti am pierdut din...prea multa relaxare.. Mai exact la 2-0 la seturi pentru noi pana de curent..ne-am relaxat pentru ca adversarii n-au vrut sa joace asa desi era destula lumina, iar cand s-a reluat jocul am mancat o mama de bataie sora cu moartea.. Mi-aduc aminte leapsa pe care o faceam in clasa printre banci ( in clasa 5-a sau un pic mai mari). Mi-aduc aminte cum dansam blues la petrecerile de sfarsit de trimestru..Doamne, si Dunarea putea trece printre noi. Ne era rusine sa cerem prietenia unei fete..cand primeam cate un pupic pe obraz ( platonic asa :P )eram in al 9-lea cer..Scriam poezii de dragoste, jucam in piese de teatru la fiecare serbare ( toti nu ma refer la mine )si ni se parea ca avem o viata foarte grea daca nu aveam destule note bune.. Saraca diriga, ce-i mai scoteam ochii incercand sa aratam cat suntem noi de buni.. N-aveam termopane, n-aveam sali dotate, n-aveam telefoane de ultima generatie ..la dracu pana tarziu nici nu am stiut ce sunt alea..eram preocupati de joaca, de scoala, de zambetele pe care ni le aruncau colegele..cand cate unu dintre noi statea de vorba cu vreo colega din an mai mare era deja zeu.. Voiam sa ne facem formatii sa cantam orice, numa sa fim in centrul atentiei..unii au si reusit..altii au ramas doar cu visele.. Eram inocenti..in ziua de azi batraneste asa va zic ca nu mai exista acest cuvant din pacate. Mi-e dor sa zburd ca un copil mic ce n-are alta grija decat temele pentru maine, sau teza de saptamana viitoare, mi-e dor sa pot sa rad din nou ca un copil...sa fiu la fel de nebun, incocent, timid, sau cum ar spune bunica-mea..talamb :)) Din pacate am crescut si vremurile s-au schimbat radical...dar am/avem amintirle acelori ani..si cred ca pot baga mana in foc fara sa ma ard ca deh sunt fakir, ca de-ar fi sa avem posibilitatea de a retrai acele vremuri, am face-o fara sa ne gandim. Uneori te gandesti ca daca ai putea da timpul inapoi ai face lucrurile altfel..ei bine eu le-as face la fel..as avea acelasi coleg de banca timp de 8 ani, prieten drag ce mi-a mancat ficatii atata timp si cred ca reciproc..as face aceleasi tampenii si m-as stradui la fel de tare sa invat..doar ca avand mintea de acuma, le-as savura si, din cand in cand, as opri timpul in loc pentru a profita la maxim de acele momente speciale.. Acum, multi dintre noi astia cu cheia de gat, avem copii si, o sa traim prin inimile lor, prin ochii lor. ..incercand sa ii invatam macar o parte din lucrurile pe care le faceam noi...poate poate cu ei vom avea sansa de a aduce la realitate generatiile lor si pe urmatoarele..stiu ca timpul inseamna evolutie, dar puritatea pe care noi o aveam si pe care multi au pierdut-o de foarte mici in zilele noastre, facea toti banii. Mai jos, linkurile catre cele 3 filme liceenii.. va pup si vizionare placuta :) http://www.youtube.com/watch?v=bcUsx0Hubbg http://www.youtube.com/watch?v=wG7Yr6WPl94 http://www.youtube.com/watch?v=Rv6VovjT7zw&feature=related

Niciun comentariu: