Postări populare

marți, 10 septembrie 2013

Cu si despre Maya :)

Alelei boieri voinici, de va prind sa faceti plici..timpul trece atat de repede..
Daca inainte ma gandeam de marti ca a mai trecut o saptamana, acum, cand ma uit la Maya, imi dau seama ca saptamana aia nu e nimic pe langa anii care trec intr-un ritm la fel de ametitor.
Daca in urma cu ceva vreme ( putina..cateva luni ) faceam update-uri legate de cuvinte zise de Maya, acum schimbarile sunt majore. Spune propozitii scurte..o da in balbe cand incearca ceva mai elaborat, si, given the chance, iti tranteste cate una de ramai traznit..asa cam ca la emisiunea lu' Iantzu.
Sa exemplificam :)
Seara de la gradinita, pe drum spre casa incepe: Tati, vleau musica!!! Maya cum spui?! Tati da log flumos musicaaaaaa!! si ta-su pune muzica. Ne apropiem de casa. Tati nu mergem acasa!Da unde mergem suflete? Mergem la utza/mergem la Angela/Mergem la Micky..mergem oriunde vrea muschii tai da nu acasa, cu alte cuvinte :)
Intram pe usa: Buna mami.! Buna Maya. Mami ai bubita? ( mami are 170 de milioane de bataturi de la o pereche de cipilici cu care s-a incalta o singura data). Da Maya am bubita. De ce?Si aci dracu' n-are ce face si zice: pai daca ma bate taicatu?!!! La care fi-mea siderata se intoarce brusc spre mine cu mainile ridicate : Lushine tati!! De ce bati mami??!!! Maya nu te lua dupa mami, glumeste si ea. Are bubite de la pantofi?! Aaa si de duce in bucatarie sa certe si pantofii.

A invatat de la bunica Maria ca daca nu este cuminte, vine lupu' si ii fura jucariile. Nu prea tine asta decat asa ..cand si cand. Maya chem lupu'? la care fi-mea nonsalant: Lupu nu vine. Lupu a plecat sa pape calnitza!! ce sa mai comentez daca pana si lupului i s-a facut foame.

Maya zi capac. PACAC!!  Maya zi copac. COPAC!  pai si acu' zi si capac. PAAACAC!! 'tu-i pacacu' masii ca i s-a pus pe dos ca mamaku.

Cersetoare de mica...asta e a mea..si eu cerseam mancare pe strada cand eram mic. Nu de foame ci de pofta! Buna seara doamna ce faci? Eu fac bine tu ce faci? Si eu bine, daaaaaaaa si mieeeee!!! ce sa iti dau? Aia ( prin aia se intelege orice mic nimic ce poate fi dat ).

Acum, plecat fiind o sun: Alo mami! Nu e ma-ta e tac-tu ! Aloo tati? ce fashi tu tati? eu fac bine maya uite imi era dor de tine. Unde esti? Pai..sunt in America. De ce? Pai ca a trebuit sa plec cu serviciu' un pic! De ce? Ca m-a trimis shefu'?! De ce ? Ca sa culeg capsuni! De ce? De ce ? De ce ? Tati te-ai lovit la ggenunchi? eu m-am lovit la genunchi? cand?afara :)))

Tati m-am speriat!! Maya cine te-a speriat? Eu ..eu m-am speriat? de ce??raspunsul e diversificat :)

Niciun comentariu: