Postări populare

marți, 3 noiembrie 2015

Scanteia care poate aprinde tara...din nou!

Observ ca este foarte trendy sa scrii pe blog despre ce s-a intamplat in weekend in Colectiv!
Ma alatur si eu turmei ca deh..am adunat o gramada de ganduri pe care ar trebui sa le pun undeva.
Este inimaginabil ce s-a intamplat in Colectiv!Acum doi sau poate trei ani, sansele ca eu sa particip la un concert de genul ar fi fost aproape maxime. De cand am copil si mai nou is chiar doi, sansele au scazut exponential. Ce pot sa zic altceva decat sa multumesc naturii care m-a domolit prin aparitia celor doi copii? Cu toate astea ma zbarlesc tot doar la gandul ca mama ar fi putut fi in locul oricaruia din parintii loviti de soarta in aceste momente. Nu doresc nimanui asa ceva! Sincere condoleante tuturor celor care in aceste momente sufera. Sincere condoleante si noua tuturor pentru ca traim intr-o tara minunata cu o conducere de toata jena. Si aici vine momentul in care imi vars nervii si temerile pentru viitorul copiilor mei. Ce poate oferi tara asta viitoarelor generatii? Am prieteni buni care de ani de zile se straduiesc sa aduca inapoi olimpicii pentru a face o diferenta in tarisoara asta a noastra. La ce bun? La ce bun daca nu taiem capu' la peste?! ( da mai carcotasule stiu ce si cum am scris ..mucles ).
Am refuzat sa ma uit la toate imaginile oferite de canalele media pentru ca imi fac rau. In schimb, am citit aproape fiecare articol legat de aceste evenimente. Sunt foarte curios sa vad ce se va intampla. Au aparut deja teorii ale conspiratiei, mesaje poate trucate, filmari de asemenea ...
Au aparut deja instigatorii la o noua revolutie, tinerii din '89  au renascut prin tinerii care acum se revolta ( desi tanar si eu inca nu ma identific cu cei care acum vor sa iasa in strada..inca..)
Sange mult si o revolutie au schimbat odata regimul...moartea unui copil a adus o schimbare in legislatia legata de animalele strazii. Moartea a zeci de copii ( pentru parintii lor sunt mereu copii chiar si dupa moarte ) va da oare tonul la o noua schimbare?
Incerc sa fiu pragmatic si sa le pun cu liniuta.
Suntem pregatiti de o noua revolutie? Suntem pregatiti de inca o varsare de sange ? ( daca avem senzatia ca asta nu se va intampla va inselati amarnic ).
Vreti sa iesim in strada? Hai sa iesim !! Dar sa o facem invatand din lectiile pe care revolutia trecuta ni le-a oferit!
Just my two cents on this:
- toata administratia publica sa intre in greva ( ma refer la plebe..la cei ca noi nu la toti trepadusii tarii )
- Armata sa fie cu noi de la inceput- prin prisma scandalului iscat de moartea unui politist avem o sansa ACUM sa luam politia de partea noastra! ACUM pana nu se musamalizeaza definitiv si irevocabil.
-Silent revolution- fara varsare de sange inutila. Iesim toti odata si nu plecam acasa decat atunci cand se vor schimba lucrurile.
- Trebuie actionat ACUM, nu peste o saptamana, nu peste o luna, doua ..noua!! ACUM!!

Si acum din pacate si restul celor two cents on this :
- administratia publica nu va iesi in strada de teama. Administratia publica e alcatuita din oameni ca tine, ca mine, oameni care au copii si griji si rate de platit, oameni care vor sa schimbe ceva dar sunt constienti ca se poate si mai rau pentru ei ca indivizi..p-asta cum o lamurim? Nu e lasitate este doar instinct de conservare.
- Armata nu o sa fie cu noi..Serviciile secrete/Ponta si al nostru pseudo presedinte deja au semnat o ordonanta de urgenta prin care Oprea o sa fie salvat..ma scuzati acea scursura a societatii numita Oprea!
-revolutie fara varsare de sange in conditiile astea? Poate doar in visele noastre! Si atunci ce e de facut??
Cine o sa iasa in strada? Multi striga pe toate canalele media, cati oare or sa iasa la treaba?Cine oare o sa iasa in strada?
Ne bazam iar pe toti tinerii studenti care au mai mult curaj decat noi ?

Ok si facem Revolutia si aducem schimbarea! Then what??
Avem oare in generatia noastra oameni cu pregatire politica, pregatiti sa isi asume conducerea unei tari? Avem oare economisti in generatia tanara care sa reimprospateze putin economia tarii prin viziune ?Avem oare oameni cu pregatire militara capabili sa apere tara la nevoie?
Daca DA, atunci acum este momentul sa schimbam ceva! Daca printre voi sunt asemenea oameni capabili sa fara Romania sa renasca, atunci acum este acel moment!
Daca nu, haideti sa pastram inca un moment de reculegere pentru noi, pentru toti cei care s-au dus in Colectiv moca si au platit cu viata o bere si un concert! Haideti sa ne regrupam, sa ne educam si apoi sa facem aceasta schimbare de care avem atata nevoie!
Nu ma intelegeti gresit! Am doi copii din care unul va merge curand la scoala! Mi-e frica de viitorul pe care il vor avea aici! Mi-e frica de viitorul pe care il vor avea oriunde for that matter, pentru ca sunt ai mei si e normal! DAR imi doresc tot ce e mai bun pentru ei!
Anyway, am batut campii destul :)
Just my 2 cents!
Condoleante Romania!

Niciun comentariu: