Postări populare

luni, 15 decembrie 2008

Petrecerea de Craciun...betie totala sau fiasco la final??

Well...ce sa zic, a mai trecut un an...anul trecut ne rupeam in figuri in club Spice, cu muzica buna, alcoale si muuulta lume. Anul asta se pare ca a trecut recesiunea si prin birourile noastre si cum necum am ajuns sa facem party mega party in sala VPN..ce de kakat suna nu? Asa am crezut si eu..cine pusca mea sa se duca la un party la birou, si pe banii mei pe deasupra?? Well..nu m-a lasat sufletul sa nu fiu alaturi de colegii cu care de foarte multe ori am petrecut pana in zori, drept urmare in loc sama duc acasa sa fac orice altceva, am ramas si eu la birou. Startul l-a dat o consola de joc..ca la copii mici..fo ora juma ne-am jucat Tekken5 (pentru nestiutorii ca mine care atunci s-au jucat prima data acest joc..e ceva gen Mortal Kombat..ala nu va mai explic ce e cu el..mai folositi si voi gugalu'). Intre timp..mancarea si-a facut drum spre locul ei de drept..bautura a incalzit esofagul fiecaruia ..si pana sa ma prind eu cum sta treaba..am incins un mare Karaoke de toata frumusetea..nu conta ca fiecare urla in legea lui..toata lumea radea si se simtea bine..adevaru' e ca m-am simtit ca la un bairam la 15 ani..numa ca acuma nu mai suntem la liceu. Nu-i rau..nu-i rau deloc.
Am cantat am baut..nici nu m-am prins cand am mutat petrecerea in Expirat..un club expirat rau...dar la cat eram de pocniti cred ca nici nu mai conta..De curand intr-o discutie prieteneasca am auzit ceva de genu..decat sa ies oriunde mai bine ies mai rar intr-un club mai jmecher..corect..putin si bun..dar pe de alta parte..adevarata atmosfera nu o gasesti in cluburile jmechere unde se invart toti oamenii plini de bani..adevarata atmosfera o gasesti printre oamenii care chiar vor sa se simta bine atunci cand ies..si canta si danseaza laolalta de parca s-ar cunoaste de cand lumea si pamantul. SIncer, am fost si in d-alea si in d-alealalte..sunt momente cand iese fun si in ale mai jmechere..dar uneori ( des) ti se ia asa tare sa ii vezi pa toti aia care nici nu poa sa mearga drept din cauza basinilor ce-i inconjoara, incat parca mai bine iei o gura de realitate si revii cu picioarele pe pamant. DUpa cum spuneam, am mutat petrecerea la acel expirat unde am jucat baut vrajit iar dansat si iar baut pana dimineata..cand ne-a apucat foamea..Eeeee si acu vine partea interesanta..ca eu voiam o ciorba si o sarma..si la restu sau marea parte le era foame si iaca ce ne-am urcat noi in masini sa ne ducem la Pui de Urs..cica nu erau mese si am ajuns la "Hanul Drumetului"..mi-a soptit mie o tanara dragalasa ca acolo e cu manele..da' n-am crezut asa tare..si apoi eram destul de bine dispus incat sa zic hai ca o fac si p-asta..ei bine, cand am intrat acolo si m-au izbit decibelii de manele cantate live de niste baieti nu foarte talentati..m-am trezit instantaneu din betie si m-am spumizat..in fine..ca era masa libera si altundeva nu aveam unde chipurile am si comandat...dupa zece minute deja dupa ce ca eram neras obosit si usor impuscat, m-am facut si mai negru la fata de draci..ne-am ridicat o parte din noi am zis ca nu mai vrem nimic si ca plecam..ghinion au venit ciorbele si ne-au intors din drum. Well..ciorba fu buna nu zic nu..ca vorba unei prietene..astia tre sa manance bine sa bea bine ca sa poa sa arunce cu banii mai usor..dar sarmale nu mi-au mai trebuit..insa mi-a trebuit biliard sau oriunde altundeva si n-am mai avut cu cine..m-am dus dracului sa ma culc..cu maneaua in gat si cu ciorba in minte..sau era invers??
Cert e ca una peste alta a fost ok..drept urmare miercuri mai tragem o iesire la un Karaoke pe bune.
Ne vedem in cafenea..va pupez

Niciun comentariu: