Postări populare

joi, 8 ianuarie 2009

Revelioane, ...salsa si alte cele..

Well well..La multi ani pe acet an ce se anunta secetos si plin de crize (de nervi de spate de oo ochiuri de masele si evident de bani, locuri de munca etc..). Ei ash...vorbe..nu mai credeti tot ce se spune la teveu ca mass media oricum exagereaza cu cel putin 50%..daca nu ma credeti uitati-va la filmul genial "wag the dog" si o sa intelegeti de ce fac o asemenea afirmatie.
In alta ordine de idei sa terminam cu acest ton usor deprimant si pe alocuri sinistru si sa vedem ce s-a intamplat odata cu venirea acestui minunat 2009..
well pe data de 24 decembrie ca niciodata habar nu aveam ce dracu o sa fac eu in noaptea de revelion...norocu' meu cu venirea tovarasului Urilache din Barcelona care a vrut musai la salsa..si iaca ce-am aterizat noi ca niste printisori in toiu noptii in micutul ( dar cochet si foarte simpatic) club Salsa 4u..nici n-am intrat bine in club si am vazut mare afis cu revelioane revelioane revelioane..hopaaaa!!ma uit la Uri el la mine eu la Alinutza ea la noi si tzaca paca am aterizat in urmatoarele 5 min la o masa de vba cu patronu' (baiat de baiat) punand tara la cale pentru magnifica noapte. Oferta tentanta, lipsa altor oferte decente care sa nu ne darame de figuri, am adunat lumea in par si am cumparat beletele..10 la numar..ce numar frumos nici daca voiam nu puteam sa o scaldam mai bine..oameni de oameni ce sa mai..eu cu Uri si cu Alinuta, cu vara-mea si cu lavinia si inca 4-5 persoane am pus-o de-o distractie bestiala pana la ora 5 dimineata..deja pe la 4 cand am simtit cum alunec pe ulei ca skiurile pe zapada am zis ca ma dau pe suc..nu se mai putea..dar ce era dupe mine? pe dracu..ajuns la bar Sergiu ( ca deh la baute te imprietenesti cu tot poporu' ) barmanul..zice: cum suc? hai mai bine sa bem amandoi ce beau si eu..si dupa ce toata noaptea uiski cola cola uiski acu a fost capacu de pe sticla: uiski redbul..n-am ras atata de foaaaarte multi ani! Pe drum de 9 dimineata am ajuns si eu acasa usor usor nu prea tare ca sa n-ametesc..se pare ca a fost inceputul unor nooopti lungi..pentru ca nu ne-a ajuns un revelion pe 2-3 ianuarie am mai tras unu mai mic in numar de oameni insa deosebit..am invatat sa dansez bachata am ras, m-am inrosit ..m-am fastacit ( cine stie de ce nu intreaba :D ) am capatat usor aripioare ( e in crestere ca dehh) si am facut ce-am facut si am ajuns iar in restaurantul usor manelist din articolul anterior..de data asta muzica a fost mult mai ok ( ca si sonor nu calitate) insa mancarea mult mai proasta..da mai conta? evident nu cred ca a contat asta prea mult in fond si la urma urmei ..mai degraba o incercare reusita pana la urma de a nu lasa o noapte frumoasa sa se termine asa de repede. Un inceput de an frumos..plin de neprevazut si de surprize placute..un inceput de an alaturi de prieteni foarte dragi ( apropos Uri...next time sper ca ma asculti si dansezi cu cine iti aleg eu ca asa a fost intelegerea..daca eu dansez bachata tu dansezi restu :) )...dupa cum a inceput articolul si cum s-a continuat..ne dam cu parerea ca recesiunea inca nu ne atinge si pe noi muritorii de rand si chiar daca ne-ar atinge atata timp cat ai prieteni buni in jur, o femeie deosebita in brate si bunavointa n-are cum sa mearga nimic rau. Totul o sa este bine ..noi sa fim sanatosi!!!
Hai la multi ani si la cat mai multe povesti simpatice pe anu asta!!
Next time poate merem la ski, sau poate luam o cina langa un semineu..hu knows!!!poate ne salutam de pe meleaguri straine again..pana una alta..
Chalo!

Niciun comentariu: