Postări populare

vineri, 26 iunie 2009

In memoriam...Michael Jackson

A fost odata ca niciodata...asa incep toate povestile frumoase...insa nu obligatoriu se si termina in acelasi ton..si pentru ca oameni suntem si avem o viata limitata, sfarsitul e inevitabil trist..
Ajuns la birou am aflat cu stupoare ca cel cel care a fost idolul copilariei mele si a multor alte milioane de oameni, Michael Jackson s-a stins din viata la numai 50 de ani. Nu disecam viata celui care va ramane in memoria tuturor cunoscut ca Regele muzicii pop si nici motivele care i-au grabit sfarsitul..chiar nu conteaza. Conteaza ca e unul din putinii oameni care in ultimii 50 de ani a facut muzica, e unul din oamenii care pentru multi copii din generatia mea si nu numai a fost cel mai bun in ceea ce a facut...e unul din cei care au scris o pagina din istoria secolului XX.
N-am cuvinte..imi aduc aminte ca si cum ar fi fost ieri de primul lui concert in Romania..cand mama ca sa imi faca surpriza..m-a scolit : du-te spala-te, imbraca-te..fa treaba mica, mare ce ai nevoie ca plecam la bunica-ta..
Nu prea intelegeam de ce tre sa fac toate astea mai ales ca bunica avea 2 bai nu una asa ca slava domnului aveam de unde alege. Stiam ca in ziua respectiva urma sa concerteze Michael si desi speram undeva in adancul sufletului sa ajung la concert..parca parca nu imi venea sa ma imbat cu apa rece. In fine, copil ascultator am facut ce mi-a zis mama ne-am urcat intr-un taxiu si am plecat, facand un mic ocol sa vedem si noi cum intra oamenii la concert..nici atunci nu m-am bucurat desi sa fim seriosi, ce dracu ai de vazut la un puhoi de oameni care se duc la concertul la care visezi tu sa ajungi? Sa iti tai venele pe lung poate ca alt scop sigur n-are.
Va dati seama ca mi s-au inmuiat genunchii in momentul in care am vazut ca intram si noi..eram in al tzashpelea cer..am fost la multe concerte de atunci, insa pe asta nu o sa il uit cat oi trai..poate si din cauza varstei si a isteriei care era acolo..plangeai si fara sa iti vina..a dracu descarcare emotionala..te lua ca gripa..mi-aduc aminte ca si pe mine m-a apucat desi habar n-am de ce. Poate din cauza melodiilor..Dangerous a fost totusi unul din cele mai bune albume ale lui, impreuna cu alte 4 au avut cele mai mari vanzari din lume indiferent de genul muzical.
Stiam versuri, stiam sa dansez ca el...daca nu ma inseala memoria eram in clasa a 4-a la ultima serbare cand eu si Negru ( era tigan da nu-i bai..era prietenu meu :) ) am dansat pentru parinti pe melodia black or white ( sper sa nu mananc rahat) iar publicul kinderin era isterizat de-a dreptul..acu nush daca de cat de bine sau de naspa dansam noi dar a fost beeeeeton.
Una peste alta, acum totul s-a terminat..nu-mi pare rau decat de un singur lucru..si anume ca desi s-a reabilitat, nu a mai scos un ultim album care sa ii marcheze retragerea.
Cu siguranta ne vom aduce aminte mereu de cel care a fost Michael Jackson King of Pop si ascultandu-i melodiile, fiecare din noi va zambi, sau poate va plange aducandu-si aminte de diverse intamplari.
Rest in peace Michael!!

Niciun comentariu: