Postări populare

marți, 7 februarie 2012

1 (un) AN!!!!

Ziceam zilele trecute ca nu-mi vine sac red ca a trecut déjà un an de cand sunt tatic!!Un AN!!!12 luni!365 de zile!!!! Am imbatranit!!M-am tampit de-a binelea!!Prina Paris fiind, oriunde vedeam un copil de varsta Mayei zambeam tamp asa de nush cum dracu’ am scapat nebatut!!!
Ei si daca am facut anu’ a trebuit sa rupem turta!!Asta e un subiect pe care eu mi-l imaginez cumva in genu’ : Se ia una bucata turta mare asa cat toate zilele ( nu conteaza daca proaspata sau nu!) si se da in cap cu ea! Ei bine nu chiar…capu’ apartine de regula unui copil care de si mai mare regula iti apartine tie si atunci nu vrei sa ii faci vanatai inutile ca atunci cand o mai creste sa ted ea in judecata pentru abuz nu?
Ei si pentru ca n-am vrut balamuc acasa facuram la restaurant!! Cu mic cu mare, familion adunat sa rupem turta copilului! Ce, 12 oameni sa rupa o turta? Nu frate..turta o rupe nasa cu toti ceilalti chiompindu’se la ea ca la luna noua, sa nu care cumva sa ii dea vreo mana de ajutor!
Ei si acu vine partea cea mai cea…dup ace se frange turta si se taie una bucata motz, asa cat sa strice tot permanentu’ copilului, nasu se propteste cu o tava in fata copilului si zice: nah allege trei cacati da allege-I repede fara sa te gandesti! Si din toate minunatiile alea de pe tava fi-mea s-a dovedit a fi materialista! Parfumu’ ca deh e cocheta, lantu’ de aur cu cruce ca sa se dea ciumega, si cardu’…nah poftim sa mai cresti copii! Un pix, o oglinda, o carte nu putea sa aleaga si ea?
Da’ noi sa fim sanatosi! Fi-mea a fost o domnisorica tare simpatica, eleganta si razareata ca maicasa, a stat la poze ca maicasa si a papat tot ca maicasa cu pofta! Asa imi plac femeile care manca fara sa se gandeasca la grasimi prea mult de numa! Par si ele mai normale, nu se agita cu burta cu celulita ( asa ar fi normal nu inseamna ca asa e…personajele descrise aci la partea cu mancatu si cu lipsa frustrarilor sunt pur fictive..orice asemanare cu realitatea e doar o coincidenta grosolana).
Acu avem 5 dinti si un pic, mergem..aparent din ce in ce mai bine, muscam ca un catel in calduri ( de oftica) si radem cu toata fasolica noastra in crestere atunci cand vedem blitu…
Sa-mi traiasca!

Niciun comentariu: