Postări populare

marți, 7 februarie 2012

Punct si de la capat!!

Punct si de la capat!!!
Well, au trecut 4 ani, doua luni, cateva ore si n minute si s-a terminat! Mi-am dat demisia de la minunatul job datorita caruia m-am plimbat in lung si in lat in toata lumea spre groaza invidiosilor, care nici in ziua de azi nu vor sa priceapa ca nu e scula de bascule sa faci asta daca nu ai timp sa si vizitezi ceva..daca vezi doar hotelu’ aeroportu’ si birou’ e egal cu zero ca sunt in berlin, paris, praga sau elsewhere. Da’ te pui cu cin’ te-ncurci?
Revenind..mi-am dat demisia si ieri am venit sa imi iau in primire noul job. Teoretic ar trebui sa fac tot consultanta. Practic..habar n-am momentan ce am de facut, stiu doar ca are legatura cu ce faceam inainte .
Ca orice prima zi de lucru am cunoscut o parte din colegi, mi-am luat echipamentul ( laptop/telefon) si am facut protectia muncii.
Partea cu noii colegi nu e rea, adica par toti de treaba pana la proba contrarie. Partea cu echipamentul mi-a dat batai de cap..nu am dom’le drepturi de admin pe nenorocenia de laptop..nu poa sa se mai joace muschii mei heroes3 sau 6 sau desciples 3 nici acasa nici in deplasare nici macar la biroi. Pai e treaba? Scrie mare pe rahatu’ ala de hartie numita procedura IT ca orice tampenie vrei sa faci pe comp e monitorizata si ca daca vrei sa instalezi ceva tre sa mergi cu sarumana la IT’isti. Pai ok si m-am dus sa intreb: coaie pot sa ma joc daca ma trimit astia in deplasare? NU! De ce? Ca ti se scaneaza compu’ si n-ai licenta pentru joc. Ai sa te bag cu capu’ in galeata de trist…naspa moment!
Ei si vine protectia muncii …8 ore de ce sa nu faci intr-o fabrica ( poate nu v-am zis da lucrez la fabric ape centura…adica sunt un fel de curv automatizat )..la ce-mi tre mie okelari sis a vad fabrica cand o sa fiu un nenorocit de soarece de laborator care o sa vada DN1 mai mult decat prevede legea? Nu ca tre..ei si am vizitat fabrica..frumoasa..curata ( neasteptat pentru Romania..desi pe alocuri mai scapa cate o scama ) si nouaaaa zici ca acu au cacat-o. Altminteri, n-am de ce sa ma plang! Mai am probabil vreo doua zile in care frec manganu’ ca poate poate se face aur si dupa tre sa imi cumpar vaselina!
Hmm!!!

Un comentariu:

Kinezu' spunea...

Ah..imi lipsesc colegii!!! vezi stiam eu ca tre sa ma plang de ceva!