Postări populare

luni, 14 iulie 2008

Amice...esti idiot...

....cam asta este replica pe care daca nu m-as abtine ar deveni lait motivul fiecarei dimineti, fiecarui pranz sau fiecarei seri...La tot pasul intalnesti cate unu gata sa arate cat de jmecher cu doi de "jm" e el...gata sa se dea cocosh din diverse motive...si e induiosatoare prostia..e atat de induiosatoare ca uneori iti vine de-a dreptul sa plangi
Dar hei cine sunt eu sa judec??!! Ce n-ati avut niciodata momente in care sa va simtiti stupid...batuti cu leuca sau de-a dreptul idioti...nu ca v-ar fi facut cineva in mod deosebit asa, cat pentru simplul fapt ca v-ati trezit cu si anume curul in sus...si plecati asa spre servici cu o privire tampa si nu va dati seama de ce dracu' se holbeaza lumea din metrou la voi...cand colo...ori va sta camasha sui, ori fusta e ridicata si se vede un pic mai mult dintr-un picior..ori slitzul e descheiat si se propteste cate una de-a dreptul siderata cu okii pe "lumina de la capatul tunelului" de parca parca are vreo sansa sa si vada ceva spectacol. Ei bine ghinion..tocmai asta declanseaza revenirea cu picioarele pe pamant...drept urmare va aranjati fusta si okelaristu' din coltz tre sa isi stearga bala din coltzu gurii cu tristete, gandindu-se ca nu o sa mai aibe prea curand sansa unei asemenea viziuni decat intr-un joc pe calculator, va incheiati slitul cu eleganta iar blonda/bruneta/roscata care mai avea un pic si se scurgea pana la nivelul lui, va arunca o privire dispretuitoare a la: hmmm ce uameni frate ce uameni..mi-ai stricat dimineata "...cand de fapt probabil gandeste : oh my GOd, e atat de dragut...si are slitul desfacut..oare ce o fi in spatele lui"...ipocrizia cotidiana ce sa mai...priviri tampe...reactii idioate.
Bunaoara sambata eram la mare la "renumitul" restaurant La Mama. Mancam linistiti...mai aveam..cum sa zic un dumicat..cel mult un dumicat..si moaca ala de chelner vine frate si ia farfuriile...am ramas asa de siderati ca eu cel putin am ramas fara replica ...si asta nu mi se intampla prea des..mai ales la mojicii de genul acesta..m-am uitat la moaca saracului care a facut treaba asta si mi s-a facut instantaneu mila de el...cred ca a avut o copilarie nefericita..zambea atat de tamp si nevinovat ca sa ma bata mama daca as fi putut sa reactionez dur..imbecilul se purta doar natural. Nu poti condamna pe cineva care are niste becuri arse din nastere nu?
Asta ma face sa imi aduc aminte de un banc sec dar foarte tare pe care mi l-a interpretat o prietena buna nu de foarte mult timp...
"Vine Bula acasa...suparat foc ca nu poate invata cum e cu adunarea..luase doi ca nu stiuse cat face 4+4. Tatasu' saracu' incercand sa il ajute un pic pe copilul cel cretin ii spune:
Auzi mai Bula...daca eu am intr-o mana un mar si in cealalta alt mar..cate mere se cheama ca am eu?
La care Bula: Huuhh, AI LUAT MERE???"
Poate voua vi se pare insipid si inodor insa spus live...are un oarecare inteles...Bula este un IDIOT...cu 2-3 becuri arse si din toata polologhia lu' tasu' a priceput ca saracu ala a luat mere nu ca incearca sa il invete adunarea...
Revenind insa la starea stupida de idiotenie pe care more or less o simtim cu to(n)tii uneori....de fapt ma refer la momentele in care orice ai face fie nu iese bine fie dintr-un noroc chior ajungi sa fii considerat drept "guru" al rezolvarilor cretine dar spontane..si atata vreme cat doar unu mai rasarit vine si se uita asa in ochii tai de parca ar spune: prietene, du-te la gara cu cercu'....si restu lumii e extaziata..culmea, te mai simti si foarte bine.
Nu va fie teama, mai bine sa vina de la prieteni decat de la dusmani...nimeni nu scapa de un moment de genu': Amice...esti idiot.

Niciun comentariu: