Postări populare

duminică, 21 septembrie 2008

Mainile in sus....

...pastele mamii lui de aerobic..
De ce ?Pentru ca:
Miercuri ora 16:00 (ora Indiei, evident), ne imbarcam intr-o masina vai capu' ei care trebuia sa ne duca la un fel de campus.Ce sa facem acolo?Pai cica un fel de training.Trebuia vezi Doamne sa ajungem sa ne cunoastem pe noi insine mai bine, sa facem ceva ioga, sa ii cunoastem pe cei din jurul nostru, sa ne folosim de calitatile lor..etc etc etc.
Prima buba: Locatia trebuia sa fie la marginea orasului.ei bine nu..era la 80 de kilometri distanta..semnal la telefoane aveam daca ne urcam in copaci sau daca suflam sa nu mai bata vantu', alcoale nexam, iar tigari...care cand apuca..
Bila alba: Peisaj deosebit..atat pe drum cat si in campus..practic eram somehow in mijlocul naturii..
A doua buba: ajungem acolo iar camerele noastre sunt de fapt si de drept niste corturi militare vai steaua lor, stam in camera cate 6 (fara alcoale nu e fun) iar noaptea e plin de diverse animale si animalute..sa le ia gaia.In fine, trecem peste, ne intimpina un nenica de fo 896 de ani, care cica e un fel de guru (al cui inca nu m-am prins, da mananca mult rahat si cu pofta chiar) si ne anunta cu seninatate ca tre sa ne trezim la ora 5 pentru ioga..nu mai spun ca ne-au picat moacele la toti, mai ales mie si lu' Cata care oricum nu ne refacuseram dupa weekend-ul destrabalat din Sri Lanka.Merem La somn si cat ai pocni din dejte tre sa si facem oki..ai sa-mi bag!!Trecem peste..ajungem intr-un alt cort militar unde se presupune ca tre sa stam asezati pe niste saltelute (care la noi in cort se numesc paturi)..drept urmare zambetele cat casa si dorinta de somn maxima..Bai frate..cat poate sa vorbeasca omu' ala..m-a spart..faceam eforturi vizibile sa imi tin ochii deschisi..de ani de zile nu m-am mai trezit asa devreme..de regula la ora aia ma duc sa ma culc nu ma dau jos din pat.anyway...ne tine fo alta juma de ora prelegere despre Nyasa, diverse "mudre" si alte tehnici de meditatie dupe care trecem la treaba..greu la deal cu boii mici..la jun moment dat ma dureau si maini si picioare si toate cele iar asta al naibii nu se mai oprea..faza tare e ca la final a trebuit sa ne lungim cu tontii sa il ascultam cum ne pune sa ne imaginam un trandafir cu un diamant in mijloc si o iapa in calduri pe o campie cica superba..moment in care se aude un sforait :))..s-a dus dracului si meditatie si tot..Luam micul dejun, facem o plimbare de fix cinspe minute nu mai mult ca altfel obosim, si trecem la treaba...Ce treaba frate ca noi eram gata epuizati din cauza lipsei de somnic.Ce inseamna treaba?Role Playing..asta a fost fun..ne-a pus sa jucam intr-un film..practic ne-a dat o idee pe care noi a trebuit sa o dezvoltam..ei nati-o franta ca ti-am dreso..chiar a fost teribil de fun..pana seara ne-am tot jucat diverse joace d-astea iar seara s-a terminat cu o mare repriza de baschet la doua cosuri, cina si o alta lunga prelegere a tipului astuia care se minuna cat de ciumegi suntem noi..pe dracu, ne pupa in funduletz cu mare pofta si precizie poate poate nu ne prindem ca nu a facut mai nimic din ce a zis ca o sa faca.12 noaptea, somn!!!Dupa ce ca Maria mea nu prea suporta astfel de treburi...cre ca d-aia nici nu merg ever cu si anume cortul, incep sa aud tot felul de zgomote..drept urmare, la ora 3 dimineata alerg un sobolan prin cort, gasesc o soparlica si s-a dus dracului cu pluta somnu' meu de frumusete..Suna si ceasu ( ca in melodia lu' Cargo) si mai mult taras ne indreptam spre sedinta de ioga..de data asta n-am mai rezistat prea mult si tonul monoton al mosului m-a trimis rapid prin lumea lui Mos Ene.M-a trezit Cata, in momentul in care trebuia sa schimbam pozitia si intorcandu-se spre mine l-a pufnit rasu'..dormeam linistit si fara nici un fel de greata cu gura cascata si cica la un moment dat am tras si un scurt sforait (desi nu prea servesc eu d-astea de fel)..ma rugam alui de sus sa se termine mai repede sa se faca ora 1 juma sa imi vina taxiu si sa plecam (eu si Cata) spre aeroport..ne astepta un lung drum spre Delhi, cu nervi muuuulti nervi si multe lucruri interesante..ia stricati-va okii si in articolul urmator

Niciun comentariu: