Postări populare

luni, 16 mai 2011

Botez...

Sunt tatic..stiu, stiu, nici mie nu-mi vine sa cred...si totusi de 3 luni si jumatate imi impart dragostea intre o blonda si o bruneta :)))) ..bruneta e Maya, micul ingeras care efectiv te topeste cu zambetul ei, iar blonda...well..evident e frumoasa mamica a brunetei :)..ca orice copil cuminte si cu minte Maya mi-a spus intr-o dimineata pe vremea cand abia daca facuse o luna ceva gen : Mai tati da pe mine nu ma botezati si voi..ma lasati asa de izbeliste? ma rog, asa imi imaginez eu ca gangurea la mine..nu de alta da tonu' si gesticulatia m-au facut sa cred ca daca nu joc atent imi da si doua :)..si zic ..bine tati te botezam..acu daca vrei tu..putem sa zicem noi nu ?:)) Si apuca-te de organizare..naspa..greu sa organizezi un eveniment de asa amploare...norocu' nostru ca avem niste nasi dati dracului care s-au implicat la maxim, cu dragoste si simt de raspundere si iaca, doua luni mai tarziu la ora 1 familia si prietenii cei mai apropiati au vazut-o pe Maya cum se balaceste in cristelnita fara nici un pic de pudoare urland de mama focului ( exagerez eu..a fost o bomboana de copil )..dupa balaceala cu pricina, imbracata ca o printesica papusica Maya a binevoit de a zambit tuturor ( ceea ce nu face atunci cand e tinuta in brate..mai exact e un pic sceptica asa :)) ) si a trimis tot poporul la restaurant la distractie..unii cu un pahar de vin altii cu un biberon cu lapte, unii cu o fripturica altii cu un biberon cu lapte..unii la dans..altii la somn ca deh sunt in crestere..
Locatia frumoasa, muncarea buna, bautura fara sfarsit..dar in primul si in primul rand invitatii, prieteni apropiati indiferent de natura lor ( prieteni din copilarie, colegi de servici, familie) au facut din aceasta zi o adevarata sarbatoare. Sincer, sceptic cum sunt uneori nu ma gandeam sa iasa asa de bine, insa cred ca s-au vorbit ei intre ei cu totii sa imi demonstreze contrariul..drept urmare o zi de munca, daca nu chiar mai mult, toata lumea a dansat au chiuit, s-au conversat..sincer au fost o multime de momente in care m-am simtit invitat nu gazda, pentru ca au reusit toti sa imi dea acel sentiment de relaxare de care aveam atata nevoie. Mi-am dorit sa fie o zi speciala chiar daca Maya nu s-a putut bucura la propriu ( are ea timp sa recupereze :)) )si impreuna cu nasii si toti cei dragi am petrecut o duminica de vis.
Next time sper sa o facem si mai lata..vedem insa cu ce ocazie :))

Niciun comentariu: