Postări populare

marți, 31 mai 2011

Maya

31 mai...4 luni..aka aproximativ 120 de zile de cand sunt tatic..simt cum ma "loveste" din ce in ce mai tare..cea mai mare si mai frumoasa realizare din viata unui om..un bb mic..sau mai exact o bebita mica si scumpa..well..cineva acolo sus ma iubeste..cel putin pana in momentul de fata..am o fetita mica si dragalasa...hlizita pana la Dumnezeu si cuminte ( doar cand vrea ea)..mai exact..seara e cumintenia intruchipata iar ziua papa ficatii bunicasii si maicasii cu mult talent si pricepere..ce vreti..copilu' sufera de singuratate si daca nu esti langa ea, te striga usor..dupa care mai tare, iar in the end..presupun ca incepe sa injure pe bebelusheasca ei haioasa..sa nu-i fie de deochi da e si precoca de numa..nu avea inca 3 saptamani cand facea ture prin pat..in somn evident..si cand a gangurit prima data..acum nu mai gangureste..acum daca ar putea ar vorbi de-a binelea..doar ca inca nu se coordoneaza..rabdare..si cand o incepe sa te tii..in fiecare dimineata la ora 6 injur de mama focului cand Matza mare imi da coate prin pat si imi zice cu un ton adormit si poruncitor: Du-te de o schimba pe fi-ta!!!!!...la dracu da daca tot faci tu oki sa ii dai sa suga de ce tre sa ma mai scoli si pe mine?..vine raspunsul la fel de candid : sa mai dorm si eu 10 minute..si ma dau jos din pat..cu okii lipiti de somn, cu freza sculata de parca am intrat la 220, impiedicandu-ma de 3 ori in cei 2 pasi pe care ii am de facut pana la patutul Mayei..ma aplec deasupra patului si imi trece orice urma de nerv..fi-mea cu felinarele aprinse, se incrunta o secunda la mine nedumirita dupa care casca gura pana la urechi si imi arata gingii, limba si amigdale intr-un ras de zile mari dintr-un film mut..mai exact rade cu zgomot fix cand are ea chef..daca nu-i e a rade cu zgomot poti sa il aduci si pe boul Ferdinand sa ii spuna ceva hazliu ca e de pomana, iti arata gingiile si restu' sa-ti pui pofta in cui..
In ultima luna de zile am tot fost plecat..a de luni pana vineri,ba de luni pana joi..stau si ma gandesc ( nu prea mult ca iese cu fum) ca cel mai mult imi lipseste surasul Mayei..si daca te enerveaza(asa cum doar un copil care inca nu s-a prins in totalitate ca are maini si picioare dar daca il pui pe burta parca parca ar lua-o la fuga) nu te poti supara ca instant iti trosneste un zambet peste ochi de nu te vezi si iti vine voia buna..imi liipseste seara cand vin de la servici si nu pot sa o iau in brate sau sa ii dau ultima tura de papa, sau sa stau cu ea ochi in ochi sa ma tina de mana pana adoarme...imi lipseste dimineata cand toate frigiderele sunt pline de carne ca tre sa ma dau jos din pat la 6 sa o schimb si ea imi rade de nu mai poate..fara ca eu sa scot un cuvant..imi lipseste privirea ei care ma cauta usor disperata cand imi aude vocea ( cu masa face si mai dihai dar de..ea e principala sursa de laptic..)..nu spun ca primele doua saptamani parca m-a asteptat..a facut oki la miez de noapte cand am ajuns acasa si mi-a zambit..am zis ca daca si a treia oara mai face asa e clar ca e cu intentie..se pare ca a vrut sa imi dea peste nas si a treia oara a dormit de-a rupt patu in doua..
Cand ma gandesc ca iar tre sa plec de langa ea m-apuca batzu..mai mare relaxare decat sa te uiti in ochisorii aia puri cand vii acasa dupa o zi obositoare de munca si sa iti zambeasca candid de parca asta a asteptat toata ziua nu cred ca exista..
Abia astept sa inceapa sa vorbeasca ( cred ca o sa imi treaca repede ) sa am cu cine ma intelege..sper sa ramana hlizita ca mumasa cea cu ras cristalin si vorbareata ca mine ..si daca e asa ..am pus-o in fericire :))
Pana una alta..savurez cat pot si cum pot si imi vine sa o pup sa o albesc pana la decolorare ..o cam rasfat nu? :)

Un comentariu:

cristina spunea...

Sa-ti traiasca minunea! Mare mi-a fost mirarea sa aflu ca esti tatic. Sa te bucuri de fetita, si tu si mamica, sa fie sanatoasa si sa va aduca numai bucurii!