Postări populare

marți, 31 mai 2011

Trandafirii vorbareti..

In romania cand vrei sa faci un gest frumos ai toate sansele sa iasa de tot cacatu'..
Bunaoara, fu ziua Pisicii mari..si am vrut sa ii fac si eu o surpriza frumoasa. Aflasem de la o colega de existenta unui biznis cu flori tatuate..scrise..desenate, cum vreti voi..intru pe situ cu pricina www.speakingroses.ro si oaaaaaaa...incep si ma minunez..trandafiri de tot felul inscriptionati cu o sumedenie de mesaje care mai de care mai dragalase..beton idee..Nush cat de buna afacere este dar ideea e beton..realizarea insa ca la romani..de rahat...fac comanda vineri pentru urmatoarea zi..dau adresa, vreau sa platesc online si nu pot..cica se plateste la livrare..e ok daca se merge pe incredere hai ca poate iashte ceva simpatic..Vine ziua de sambata..astept..astept..astept..se face..2..3..4..incep sa dau telefoane la toate numerele gasite pe respectivul site..canci..numere fantoma..ii umplu frigideru' de carne aluia de si-a facut biznisu asta si merg mai departe..Duminica, a nspea zi dupa scripturi tzar de telefonu'..opaaaa..se pare ca situ nu e chiar mort ..la telefon un individ plin de scuze ca a incurcat colega comanda ( cum palaria lu' anatole poti sa incurci o comanda si sa o trimiti in provincie cand pe adresa scrie mare negru pe alb sector 2 BUCURESTI, nush..ma depaseste) si ca poate data viitoare am mai mult noroc..ii spun ca data viitoare sa imi aduca comanda luni adica urmatoarea zi..sigur nici o problema se rezolva..
Azi e marti..trandafiru' lu peste e in chizda mumasa iar eu m-am umplut de doua ori consecutiv de spume din cauza unui tzepar..
Sa tot faci afaceri in Romania ce sa zic..profesionalismul e in floare..

Niciun comentariu: