Postări populare

marți, 17 ianuarie 2012

cum era sa pierd avionu...

Marti...o zi ca oricare alta in care trebuia sa fac ochi la 4 juma' sa plec spre aeroport..asta e..sunt consultant si is mai mult insurat cu avionu' decat cu femeia...din fericire se mai schimba lucrurile dar asta e alta poveste.
Dupa cum spuneam, pun eu frumusel ceasu' sa sune la 4 juma' si bag cornu' in perna. Well, se face ora cuvenita si incepe cantarea..ca prin minune gasesc telefonu si pun un deget pe ecran sa se opreasca. Al dracu' telefon ce galagie poa' sa faca in capu' meu cand eu pic de somn..se opreste cumtatru' ceas si ma intorc pe partea aialalta.
Se pare ca am nimerit fara sa vreau optiunea de snooze, ca 10 min mai tarziu iar galagie iar caut telefonu' de data asta il opresc de-a binelea. deschid un ochi si fi-mea cocotata in varfu' patului se uita de zor pe jos..cred ca l-a pierdut pe mos Ene ca refuz sa cred ca e somnambula. Ce dracu face treaza in mijloc de noapte?!?! Ia mai bine sa ma intorc incetisor sa nu ma vada ca poate poate se culca. Ma culc si eu nu numai ea si incepe a treia oara telefonu' sa urle..de data asta nu e o melodie necunoscuta, ci suna ca si cum cineva ar vrea sa vorbeasca cu mine. Cine dracu n-are somn la ora asta???ooof futu-i ..era taximetristu: Domnu' Dragos eu sunt jos!! eu: domnu' Costel eu dorm, cat e ceasu'? el: pai e cam 5:20. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! eu si cu Dexter..am sarit din pat, m-am invartit de 3 ori in cerc si incercand sa fac pe Flash am fost gata in 12 minute. Futu-i futu-i futu-i!! Sper sanu se inchida check-in-ul. Noroc ca strazile erau libere si am ajuns la timp..un pic la limita dar in timp.
Cum ar fi fost ca in ultima saptamana de proiect sa dau cu mucii in fasole si sa ma fac de cacao?!
Naspaaaaaaaaaaaa. totu-i bine cand se termina cu bine, pana si Maya dormea cand am plecat semn ca tentativa de a face oki asa devreme a esuat.

Niciun comentariu: