Postări populare

joi, 12 ianuarie 2012

In cautarea fericirii....

Viata e greu, mi-a reamintit un film pe care l-am vazut pentru a doua oara. In the pursue of happiness...primul film care m-a facut sa imi schimb parerea despre Will Smith. Omu' asta chiar poa' sa joace bine. Filmul in sine e o lectie de viata pentru toti, jocul actorului doar il face deosebit :).
Dupa cum spuneam viata e greu..avand la randul meu un copil e mai usor sa inteleg prin tot ce a putut trece acel personaj..ma refer la lupta psihica la care a fost supus. Toti vrem sa oferim kinderilor nostri tot ce e mai bun. Unora le iese mai bine altora ..well, dupa noroc.
Despre ce este vorba ? Well, vedeti filmul, daca va povestesc eu isi pierde tot farmecul. Ce m-a marcat? tristetea filmului...o nisa printre filmele americane, cu toate ca are acelasi happy end fericit mentionat intr-o postare anterioara.
Alt lucru care m-a marcat? Realitatea filmului. Intotdeauna viata va bate filmul ( nu era asta si o emisiune?) iar iarna nu va fi ca vara.
Ce cred despre acest film? Ca este o incurajare pentru toti cei care au un drum lung de batatorit pentru a avea strictul necesar pentru familie si copii. O incurajare to never give up daca intr-adevar crezi in ceva...si iar ma intorc la draga mea diriginta si motto-ul ei: Ai reusit...continua...ai dat gres..continua..
Continuitatea actiunilor noastre ne defineste ca indivizi..pe romaneste daca mananci un rahat, macar mananca-l cu asa o pofta incat sa te invidieze toti din jurul tau.
Oricat de greu e viata, zambeste..ajuta..faci mai putine riduri si viata pare mai frumoasa.

Niciun comentariu: