Postări populare

marți, 14 octombrie 2008

Party...

So am trait sa vad si cum e petrecerea la indieni..nu difera foarte mult fata de petrecerile reusite de la noi...Singura problema e ca muzica e muuuuuuuuuult prea incet..adica e petrecere sau cum? sa bubuie creierii sa duduie dushumelele, sa sara paharili de pe mese..Private party cum ar veni...15-20 de persoane..bautura cat pentru 50, vorbim de alcoale acuma, si sucuri cat pentru 5, drept urmare gazdele se asigura ca pana la finalul petrecerii toata lumea e absolut wasted..ceea ce evident se si intampla..pare boring foarte boring la inceput, pentru ca toti mishuna prin sufragerie, isi pun beutura in pahare, mai stau de vorba, mai freaca miaua..baga in ei ca spartii.doamne ce bine ca am mancat acasa inainte sa plec altfel, faceam bube la gura de pofta (ca mancarea miroase al dracului de bine...numa ca e asa de spicy ca iti vine sa iti iei campi, munti, vai si alte cele). Undeva in surdina se aude neshte muzica..Opus-life is life...pfuaaa aici m-a lovit in corazonu meu espinado..eram un puradel vorba aia cand in Costinesti in disco Ring, dansa unchimio cu mine in carca pe melodia asta..asa ca m-am relaxat subit si am zis ca o sa este totul perfect pana la urma..ceea ce s-a si intamplat. M-am dus pi balcon sa fumezesc o tigare si cand m-am intors, sa cred ca am gresit apartamentul si nimic mai mult..lumea deja trecuse la lucruri grele..shoturi de tequila, shoturi de tequila flambate, radeau cu to(n)tii de te miri ce lucruri, iar fetili incepusera sa danseze..HA! Aci e de mine cu siguranta.Am umplut again paharu' si m-am amestecat si cu cu multimea..incercand sa scap de bataia cu tort..frate n-am mai vazut bataie cu tort de cand aveam 17 ani..oamenii astia nu e pe creanga lor..saraca Smitha (sarbatorita), dupa 3 minute era mai neagra decat e cainele meu in ceru gurii..adica, dupa ce ca tenu e relativ inchis, imaginati-va cum arata cu un mega tort de ciucalata pus pe fata...moartea pasiunii ce sa mai..episodul s-a consumat rapid..am apucat sa pap si eu o feliutza de tort, nu prea mare ca se depune pe burtica si nu e sanatos si a inceput dansu'..bai oamenii astia stie sa se distreze..drept urmare evident ca am fost in mijloc..asa ca o pata de "culoare" intre ei, dar n-a bagat nimeni de seama..m-au tratat ca pe unu d-ai lor si cand m-au vazut ca imi lipseste un bec, doua sau mai multe deja au fost cat se poate de relaxati..Am avut insa o problema..marea parte erau rude ..adicatelea ei intre ei, veri sotii de veri si alte cele..si printre ei era un baietel Inalt asa cam de 1,95 si fo 130 de kile care cum ma vedea ca ma conversez cu vreo tanti de pe acolo, venea la mine si ma intreba daca: nu ii dau si lui o tigare, daca nu ii dau si lui o gura din ce beau eu ca ce rahat de la mine e mai bun...si dupa ce ii implineam toate dorintele ca pestisoru fermecat imi punea mana pe umar si ma anunta cu zambetu pe buze ca : dude, she's familly, if u hit on her i will kill u..foarte nonsalant de altfel..ma si vedeam ca in povestea cu mexicanu cand ala zice..u are my ffffrrriend, i will kill everybody for 2 pesos, but u, i will kill u for nothing..i mean WHat the F is wrong with that guy??
Steaua mea norocoasa a stralucit in multimea indiana si dupa ce respectivul urias cu nume predestinat (Elvin zis Elvis) s-a facut manga spre prastie, a facut ce-a facut si a dat o mare capatana de un zid...ati fazut un shut down instantaneu???nu-i nimic, am vazut eu..s-a dus instant la somn ..cre ca si acu doarme..iar eu mi-am vazut de ale mele..
Ca orice petrecere in timpul saptamanii, pe la 2 juma toata lumea voia sa plece ..insa nu reuseau sa gaseasca usa ...cam asa de rupti erau..cumva am senzatia ca toti au fost liberi azi cu de la ei putere, caci eu unu cand m-am trezit dimineata aveam capu cat lustra din sufragerie..adica cumva imens..am ingurgitat un mare pachet de guma si m-am dus la munci..
Concluzie...barurile se inchid intr-adevar la 11 noaptea..dar petreceri de genu asta sa tot este ca nu e rau..nu e rau deloc :)
P.S pozeeeeeeeeeeeeeeeeee
http://picasaweb.google.com/dragos.nanu

Niciun comentariu: