Postări populare

luni, 27 octombrie 2008

Pondicherry...sau cum ai putea sa te bronzezi la inceput de noiembrie..

Well...incep as usual:
6 dimineata..fac oki (daca se poate spune asa dupa o noapte de nesomn...da cre' ca mereu cand trebuie sa plec pe undeva am bazdaci si nu dorm) ma sui in taxiu..directia aeroport si de acolo mai departe ..
Unde?In Pondicherry, o localitate pe langa Chennai..presupusa statiune de litoral si fosta colonie franceza..cam asta era tot ce stiam despre statiunea in cauza.Deeeeeeci...multe asteptari..si evident cum se intampla cand te duci la pomul laudat cu sacul, dezamagiri si mai multe.De ce?oh well..pai in primul rand statiunea nu e statiune, e un oras ca orice alt oras..aglomerat..prafuit..si pe alocuri simpatic..merem sa ne gazam..arata bine..heh..pun pantalonii shcurtzi si hop la plaja..mare dezamagire..ajung pe faleza si prima surprza neplacuta..oceanu' la 10 metri de mine iar eu nu poci sa fac baie pentru ca juma' de plaja e acoperita de stanci in asa hal incat sa nu poata intra nimeni in apa..intreb in stanga si in dreapta de un loc unde sa faca si muschiu meu baie ..tocmai la 8 km distanta..oooof iaca nah..ofticati ne intoarcem la hotel cu gandu ca macar de-o piscina ne-om scoate..cand colo piscina e in renovare..oha plaja si baie pe ziua de azi..si era asa un soare de numa..leneveala scurta si iesit la cina..intorsi in cartierul francez dam peste un restauran cochetel care parea asa destul de imbietor..toate ca toate ca cand sa iau si eu un cartof usor prajit sa imbuc si eu ceva..aterizeaza un gandac pe masa si mi se ia..pai nu e mai bine sa mananc la hotel direct?ca d-aia exista room-service.In fine..trece prima noapte usor dezamagit..ma gandesc ca totusi dimineata fac oki devreme si ma duc si 8 km mai departe sa dau si eu de apa..lucru pe care il execut cu gratie ca de obicei..fac oki la 11 :D ma sui in risca si plec..Oaaaaaaaa!!Apa!Apa!!apa ca apa da mirosu'...ajung pe plaja..nici urma de femei..numa barbati care oricum n-au costume de baie..fac baie imbracati..weeird..plus ca plaja nu e plaja e asa ca un banc de nisip pescaresc plin de pesti morti..imi tin respiratia imi iau avant si cu putere plonjez in apele oceanului..BESTIAL..apa nici calda nici rece..ma lafai acolo shea vreo 15 minute timp in care se uita toti ca la maimuta ca eram singuru care si inota ..ceilalti jucau cum ar veni bambilici pe malu apii..si ies..rost de plaja clar nu este printre toate acele mirosuri, plus ca soare oha..cald da, dar soare nu..Incep sa regret ca nu m-am dus in Goa!!Ma usuc din mers si ma indrept spre bazar..macar de shopping sa ma bucur daca de restu'..ti-ai gasit..nimic interesant..bat strazile pana ma dor si picioarele voastre nu numa ale mele iar seara mai incerc un restaurant..de data asta m-am simtit ca in Paris!!Curte interioara, muzica frantuzeasca, multi expati, si mancare continentala..aci e de mine..vinu' sa curga, gurile sa se desclesteze si sa vezi party..Cel putin asa imi imaginam..iaca nu!!am mancat am beut ne-am amuzat un pic si ne-am carat la somn..a treia zi..cam acelasi program de batut strazile ca plaje cucu..
Cumva incep sa apreciez litoralul nostru plin de manele, figuri, bashini si alte cele...macar plaja e plaja, satu de vacanta e sat de vacanta iar marea e mare mica (cel putin in Mamaia unde mereu ma plictisesc mergand ca sa dau si eu de apa mai adanca)..
Cred ca mai bine ma duceam in Goa...oh well..next time!!

'

Niciun comentariu: