Postări populare

joi, 2 octombrie 2008

talmes balmes...

Frate pe masura ce trece timpul pe care il petrec in aceasta tara departe de lume :D, imi dau seama din ce in ce mai mult ca oamenii astia e disperati frate sa se insoare...sa se marite..sa toarne plozi da nu mai mult de unu 2. Iar fomeile e romantice...de si mor..zi-le doua vorbe frumoase, ca au cazut cu cracii in sus...cu grija insa ca s-ar putea sa te insori mai repede decat prevede legea in ritmul asta..Glumesc..sau poate ca nu..ceea ce nu inteleg e ce dracu e in mintea lor? Cum poa sa accepte mariaje aranjate? Dis taim, ma refer atat la muieri cat si la muieroi..bunaora, am un prieten bun, care prin februarie abia astepta sa se intoarca in India sa vada ce nevasta i-au gasit parintii..Pai tre sa fii nebun sa te lasi pe mana parintilor care s-ar putea sa iti gaseasca pereche o fiinta facutadupa chipul si asemanarea lor..La dracu nu vreau sa ma insor cu nici o baba..
Cu toate astea...se pare ca incep sa isi mai deschida mintile..nu mult..acum in loc sa mearga femeiea la 30 de metri in spate, iese la plimbare cu iubitul...Fiecare vorbeste in legea lui..vorba sheea..vorbesc impreuna da de inteles se inteleg usor separat..si ii vezi cat de romantic stau ei intinsi pe iarba cu okii in stele..ea intr-o parte iar el 15 metri mai la stanga sau la dreapta, da langa ea, sub ea, peste ea sa nu stea fir-ar a dracului de treaba ca muscaa........

Mi-e dor de casa, cumva..asa cred..mi-e dor de o ciorba de fasole cu afumatura si cu muuuuuuuulta ceapa rosie, mi-e dor sa conduc, mi-e dor sa ies in cluburile noastre usor bashite dar in care te poti distra atat de bine cand ai compania potrivita...mi-e dor sa mananc o salata de vinete cu ardei copti (daca ma mai gandesc mult fac in puii mei bube la gura si basici la poponeata de pofta), mi-e dor sa ma duc la ultimul film miercurea la mall, sa mananc inghetata mcflury si sa fac filosofia vietii in loc sa ma duc dracului la sala..ca incep sa se estompeze cubuletele mele ..mi-e dor de animalul meu boshorog, dar alintat si drag, mi-e dor de prietenii care oricum nu prea dau pe branci cu si anume cautatul dar tot ai mei sunt pana la urma..mi-e dor de colegii de la servici cu care rad pana ma doare burta in pauzele de tigare..mi=e dor de un team-building sau macar de o iesire in numar mai mare, cantare la chitarica si-o bauturica..mi-e dor de mama....


Nu vreau nene sa ma intorc acasa...cine pana mea mai are asa viata frumoasa ca mine aci..? Am menajer (pacat ca nu e o menajera asa de vreo 21 de ani..atunci era grav rau)..imi face curat, imi gateste, imi spala si imi calca..nu il vezi niciodata ciufut indiferent de ce s-ar intamplat..diurna este suficienta, iar dorul de duca s-a acutizat enorm de cand sunt aici si am apucat sa ma mai duc pe ici pe colo...deci de ce as vrea sa ma intorc?Las mai bine ma mai invart pe aci un pic..

Bai deci oamenii astia au la sarbatori sa de sa se spele cu ele si pe cap..cand te gandesti mai bine o mai pun de o sarbatoare..nu e chiar rau..nu e rau deloc...de regula in zilele astea nu se lucreaza (sac ca eu ieri shezui acasa...si joia viitoare la fel :P )..ce se intampla cand nu lucreaza? pai se duc buluc la temple, nu ca ar fi foarte credinciosi dar eise duc buluc..fac act de prezenta..sa mor daca mint, exact asta fac..act de prezenta, ca mai bine nu puteam sa o scot.Cu alte cuvinte, se inghesuie la modul cel mai propriu sa vada o statuie mica, mare, medie nu importa, pleaca si anume dovleacu in semn de respect si pleaca mai repede de cum au venit..mancand pamantul..parca nu ar face-o din proprie initiativa..credinta curului..cat timp dupa ce se inchina la idolul x, y sau z se intorc in holul templului si se apuca de negot..sunt morti sa mai vanda si ei ceva..cred ca daca ar putea si-ar vinde si chilotii folositi ( vezi doamne ca ar fi marcati..cumva)..isi vand zeii pe tricouri gentute, sculpturi etc..iar mancarea care se da dupa ce te rogi acolo si de regula ar trebui sa fie moca, ei bine nu e ..e pe bani..sa mai zici ca indianu e sarac si nu se descurca..

Cu toate astea...mi-e dor de mama si de ce e pe acasa...prbabil si doru asta o sa tina vreo 10 minute intregi din momentul in care o sa ies din aeroport..dar still

Niciun comentariu: