Postări populare

vineri, 4 aprilie 2008

Gratare si vin bun

Sambata trecuta am fost la gratar la Pustnicul...bine pentru "unii" gratar e cam mult spus ca s-au ocupat doar cu mancatu'...nu tre sa se simta mai nimeni in afara mea evident :D
Dar sa o luam in ordine cronologica...Vineri seara in ultima minuta de stat la servici, o colega s-a trezit sa faca adunare mare adunare intr-un bar asa ca de final de saptamana..Subsemnatul a propus Coyote...si s-a si aprobat (nu de alta da' oricum era singura propunere valabila ).Drept urmare la orele 21:30 ne-am adunat ..adik eu m-am adunat in Coyote sa descopar marea multime de colegi care era formata din: eu cu mine, Mihai si Razvana (si cand te gandesti ca in teorie puteam fi vreo 30 asa...).Insa berea a curs, veselia s-a instalat in creierashele noastre ca la ea acasa, au mai venit doi prieteni si iaca ne-a prins 3 dim in Coyote, cu vin, bere si muuuuuuulta voie buna.La 3 s-a spart gasca si eu si inca doi prieteni, am ajuns intr-un bar rusesc cu nume predestinat :D si anume, Deja Vu.Cum spuma marii sa pui nume frantuzesc unui bar in care se asculta numa muzica ruseasca si in care 80% din clienti sunt rusi, rusofili, comunisti si ai frati de-ai lui tatuca Stalin?Dar...nu mai conteaza..de acolo mi s-a tras totul...am baut un shot..si inca ce shot..nu vi-l recomand decat daca aveti dovleacul tare.Di she?Pai sa vedeti cum se bea..Se ia una bucata shot flambat (alta treaba cu tenta frantuzeasca..s-a int0rs lumea cu susu' in jos nu alta), se ia una bucata pai, se pune una bucata casca pe dovleac, pardon cap, (si cand zic casca ma refer la castile purtate de rusi in al doilea razboi mondial nu orice casca) si se mai adauga una bucata "prieten bun" care tre sa te pocneasca in timp ce tu bei chestia aia inflacarata cu paiu..Vreau sa va zic ca dupa ce-am baut treaba aia in pline pocnituri in creier..simteam ca am ftt un cal in pi**a...se invartea totu' cu mine si inca nu ma prindeam daca e de la taria shotului de la palme sau pur si simplu de la faptul ca inainte mai bausem vreo 5-6 bericioaice...In fine..pana la urma prea putin important..m-am dus acasa..eu stiu cum dar nu va spui :P urmand ca a doua zi la 10 dim sa fiu in parcare la Cora Pantelimon..Nush la ce dreaq m-am mai culcat ca oricum era 6 dim cand am ajuns acasa.
Pe la 9 tovarashu' Catalin suna vezi doamne sa ma pacaleasca sa ma dau jos din pat ca el e jos la scara..da pe dracu, ca nici macar nu stie care e scara :D..drept urmare i-am zis sa ma sune cand ajunge la mine si atunci ma scobor si eu ca un luceafar ..bland...
Ora 10 s-a facut 11 si ceva, si dupa multe boscorodeli si mici bagati in congelatoru' lui catalin, am plecatara spre Cora sa mai cumparam de-ale gurii..Si daca tot luam de-ale gurii, am cumparat si o minge de volei si una de trosbal..sau uatevar ca era de plastic da fu buna pentru un tenis de ciuciurel.
In timp ce marii mesteri mari intr-ale gratarelului (si teoretic acu incerc sa atasez o poza sa vedeti despre cine e vba) Vali si Mihai au inceput sa isi arate talentele lor culinare cu niste carnita macra de porc(ule) cu niste mititei coreeni (pai daca's luati din cora nu asa se cheama..coreeni :D) si inca alte multe treburi..printre care "carnatu' cu branza a lui Mihai" :P,
eu si tovarashu Catalin frecam miaua, sau mai pe romaneste beam un vin beton si bateam mingea..frate, nici nu eram mahmur de abia mai vedeam..da pe cuvantu' meu de soim al patriei de nu m-a trezit vinu' ala din toate amortelile..s-a deschis supapa cum se deschid valvele la decolarea avionului.Ca in comunism asa e..unii munceste altii ne simtem bine..harasho tavarashie :)
Muzica la maxim, ca niste manelisti adevarati ce estem (da noi adika eram mai cu scoala veche..ascultam U2, black music, etc etc..desi la cat vin a fost cred ca puteam foarte bine sa punem pe primul loc pe nea Florin Maimuta ...stim toti ce rimeaza cu el..si melodia Pumnii mei minte nu are =)), mingea la picior, micu in gura (no offence Cataline dar e vba de micii mici nu de tine :P )si vinu' in pahare, voie buna soare pe cer si pasarica...cum dreaq era vba sheea cu pasarica...Printre altele n-au putut lipsi poze de grup facute de un ..copac...
Nu vi se pare, ati citit aproape bine..un copac ne-a facut poze..ca artistul din Vali a gasit o craca de care a aninat ( a se citi a aruncat) aparatul foto...iaca priviti..odata intr-un colt odata in altul..park era aparatul mai beat ca noi..da mai bine va las sa va delectati cu cele 3 poze de grup.



Niciun comentariu: