Postări populare

joi, 3 aprilie 2008

Si cand te gandesti...

Ca in orice alta seara in ultima vrme, am plecat cu un coleg si prieten drag de la munca pe la orele trecute 22...ne-am oprit sa mancam ceva in colt de strada..o maslina, un sos de usturoi si un pui dintr-ala chinezesc da' nu-i spui numele ca ma sparii ..sha..sha..la la..mama lui de pui..
Dupa care, ne-am popositara in El Comandante..adunare mare adunare a oamenilor din Onesti (uitai sa va zic da Cata, colegul meu e de acolo).Vreau sa va zic ca am ramas foarte placut surprins..tot clubul forfotea de lume..toti din Onesti..eram singuru' outsider :)
Frate, jos palaria..noi care suntem colea unii langa altii abia apucam sa ne vedem si cand intr-un final se da adunarea nu apare tot poporu'...ala e in spania la capsuni, ala e pe drumuri, ala e insurat nu mai iese din casa (glumesc)..si iaca asa..poate apucam sa ne vedem si noi macar la vreo nunta ceva..sa ne simtem bine si sa nu ne mai dor pula...(nu va spumizati..asa e vba tiganului...sa ne simtem bine si sa ne dor pula)..e o preluare originala nu?
Cred ca ar trebui sa ne mutam toti in alte parti ale lumii si sa alegem spre exemplu loc de intalnire Amsterdam..sansele sa ne vedem mai des cresc considerabil.Parol!
Bravo lor, si rushinica noua..harasho tovarashie :P
Chiar asa un Degustibus cand se preconizeaza ca mi-e pofta de lasagna si de o mare bere rece!!!
Uri tata vina mai rapidi acasa ca se destrama totu' fara tine :P

3 comentarii:

uri spunea...

Dragul meu kinezoi, mi-au trebuit 3 ore sa scriu acest mesaj :).
Clar ca se merge la Degustibus, doar e miercurea de mers la degustibus :)).

Kinezu' spunea...

Pai ia vezi cum iti programezi timpul in asa fel incat sa fie si o miercuri de Degustibus :P
Bah, trei ore?nu esti pe creanga ta...pentru 5 randuri?oi ioi oi :)

uri spunea...

am vrut sa scriu ceva special, insa am uitat ce vroiam dupa ce am terminat de discutat cu o tipa :)

Na ca ti-am raspuns aici ca pe mesenger ar fi mai rapid :)