Postări populare

marți, 12 august 2008

India....at a short glance...

Miezul noptii..ma dau jos din avion si ..ciudat..inca nu ma simt in alta lume..oh well, urmeaza sa imi schimb parerea pana la iesirea din aeroport cand sunt controlat din 10 in 10 metri de alti 10 negri mitititei. Dau sa ies sa ma uit dupa cel care tre sa ma astepte la aeroport si surpriza...credeam ca o sa il gasesc pocnind din degete...dar gaseste tu un indian mititel intre alti 200 cu pancarte in mana care mai de care mai colorati si mai disperati probabil sa scape de jucatu' de-a asteptatul europenilor. Lucky me, nu tre sa astept prea mult...indianu' meu a stiut ce-a stiut si s-a postat in primul rand cu o foaie A4 trasa la xerox...norocu' meu ca inca am o privire de vultur usor disperata si il vad. Vine spre mine cu gura pana la urechi si imi smulge bagajul din mana desi incerc sa ii spun ca nu e greu si ca ma descurc. Il las sa isi faca damblaua insa si cat fumez o prima tigare se duce dupa masina.Nu prea vorbeste...e un om intre doua varste care pe post de aprobare da din cap ca jucariile de se puneau in geamurile daciilor noastre vechi...de altfel urmeaza sa aflu ca pe langa aprobarea verbala, asa dau ei din cap de parca au parkinson. Bine, sunt eu carcotas, omul s-a purtat cat se poate de civilizat in fond si la urma urmei. Purcedem la drum catinel catinel cu 120 la ora...drumul mai bun decat ce-a mai jmechera autostrada de la noi...ma intreb daca intr-adevar am ajuns in India...urmeaza sa aflu cat de curand ca doar drumul spre aeroport si micuta autostrada sunt asa...restul drumurilor sunt foarte asemanatoare cu ale noastre...proaste si pline de gropi si crapaturi. Dupa vreo ora jumate ajung intr-un final "acasa"...un mini campus foarte cochet...sunt pus repede in tema de colegul meu care e aici de aproape doua luni, ca avem la dispozitie, snooker, ping-pong, piscina, sala de forta ( daca se poate chema asa o salicica mica cu greutati nu mai mari de 50 de kile, nu care cumva sa facem dracu' hernie...dar decat deloc...) si sala de squash...nu e rau, nu e rau deloc.
Ajung ma bucur de revederea cu Cata, colega-miu, stam la taclale vreo ora...am fi baut ceva dar din pacate nu avem voie sa bagam alcool in casa, nu avem voie cu straini...dar in rest e foarte curat. Se face 3 dimineata si bag somn ca migu ca la 8 fac oki si ma duc in prima mea zi de lucru in India. Dimineata vine masina sa ma ia (parca as fi vreun diplomat..am sofer personal..ma duce si ma aduce si daca ma port frumos ma plimba pe unde vreau si pe unde am nevoie). Ajung la birou...de fapt in sala de training si observ fara prea multa mirare ca sunt singurul european din 20 de oameni..nu ma panichez pentru ca toti sunt foarte open minded si primitori si ma simt numaidecat super printre ei. In pauza de masa ma duc cu ei evident si se amuza usor pe seama mea, din cauza mancarii foarte picante care aproape ma face sa decolez...vai curu meu deseara..Se termina prima zi, foarte ok, un mic shopping dupa tigari suc si ceva dulce si straight home ca sunt lesinat de foame dupa ce am mancat 3 feluri de orez si niste pui groaznic de picant.
Vin si Cata, luam cina ca doi "porumbei" si coboram sa jucam un snooker...ne intindem la vorba si iar ma prinde 2 noaptea treaz....God damn it, iar o sa fiu chiaun maine...dar in fond si la urma urmei nu ne-am vazut 2 luni asa ca avem multe de palavragit.urmeaza o noua zi de munca...nu ma simt departe de casa inca, agitatia din oras imi aduce aminte de casa foarte mult, mai ales la orele de varf cand se circula bara la bara impotriva tuturor regulilor de circulatie (exista semne si zebre insa nu prea se tine cont de ele iar politie rutiera oha)...am momente crunte de panica in momentul in care vad ca masina e inconjurata efectiv de motociclisti care trec la milimetru de noi fara nici un fel de grija...sunt foarte atenti si oarecum se respecta indeajuns de mult incat sa nu se injure, sa nu se bata sau mai stiu eu ce, cum fac romanasii nostrii civilizati. Oh well...cam astea ar fi primele 2 zile petrecute intr-o alta lume...astept finalul de saptamana sa ma plimb un pic sa vad diverse si sa fac poze...drept urmare next time cand scriu, va arat si ceva poze..pana atunci va pupez din India.
'

Niciun comentariu: