Postări populare

duminică, 24 august 2008

un weekend linistit...din jurnalul de bord ...India

Si se mai duse un weekend..ma simt de parca as fi aici de cand lumea si pamantul...nu-mi displace..cel putin momentan..de data asta am shezut locului nu m-am mai vanturat prin multe locuri nici cu elefantul nu m-am mai dat, desi ...n-ar fi fost rau...Vineri seara am plecat in oras cu gandu' ca merem si noi intr-un club, insa am ajuns sa facem pret de vreo 50 de minute clubbin' ca tot sunt unele langa altele...din pacate la 11 s-a oprit muzica peste tot ..drept urmare mai mare daraua decat ocaua...Sambata insa a fost ceva mai promitatoare.Ne-am trezit la 1..deci juma de zi a fost futata..sala si piscina ca la orice hotel de jde mii de stele...singurii la piscina..se uitau toti indienii aia la noi ca la maimute..anyway...terminam si cu asta si merem in oras sa batem strazile si magazinele....mai mult magazinele..a fost cea mai mare greseala sa ne trimita pe mine si pe cata in acelasi loc...parca suntem facuti din acelasi aluat.."bani sa este, noi sa estem sanatosi" ca o sa le rezolvam pe toate.Adevaru' e ca nu ne-am spart asa mult in figuri...mai mult am frecat duda pe strazi...si seara am iesit in "club" Leela Palace...nimic de zis..muzica beton, atmosfera si mai si, cu toate ca indienii nu prea le au ei cu dansatu' in club...da pana mea si trei parale..la 11 fix s-a oprit muzica de m-am umplut de spume, si "badigarzii a vinit" sa ne dea afara desi inca mai aveam bautura in pahare...partea fun a fost ca atat la dus cat si la intors, cred ca dorul de casa e vinovat, de n-am cantat in autorisca aia de i-am spart bietului om timpanele...cargo, phoenix, cantece de munte, trei culori cunosc pe lume si tot ce ne-a mai trecut noua prin cap...acu imi dau seama ca puteam sa dau recital din repertoiul meu de acu 22 de ani: Mirabela Dauer cu al ei fotoliu din odaie, si Mihai Constantinescu...sus in deal e o casa...damn..there will be always a next time :D
Duminica iar ne-am trezit la 1, iar am vrut sa merem la piscina si la sala, dar s-au trezit ai dracu' ciuciunghezi sa nu ne lase pe motiv ca e ora de curatenie, desi dea' dracu daca am vazut pe careva sa faca ceva pe acolo...de draci ne-am imbracat si am plecat la bananait ...dis taim, am cacat steagu' ...seara cand ne-am oprit in Hard Rock Cafe aveam mainile pline de pungi si eu si Cata.Misto local, m-am simtit ca acasa..o sa ma mai duc.
Una peste alta, tzaca paca mai mult tzaca decat paca, a fost ok...seara s-a incheiat cu parada modei la mine in camera sa vedem ce ne-am cumparat si evident sa ne tragem in poze..bine mai mult eu ca se pare ca sunt cu o doaga mai putin decat e Cata :)
In weekend cica merem sa vedem cel mai bogat zeu hindus..unde, cand, in ce conditii inca nush, dar o sa revin cu toate detaliile si sper cu un nou set de poze.
Va pupez,...spor si alea alea

Un comentariu:

Andreea Laura spunea...

"[...] si evident sa ne tragem in poze"
hahahahah foarte tare!