Postări populare

vineri, 15 august 2008

Jurnal de bord...India...ISKON si alte cele

Well then...a fost o zi aiurea tare...prima zi de "turist" in India asta indepartata...Si a fost chiar de la bun inceput. Trebuia la 11 sa vina sa ma ia Reema ( o colega indianca dar foarte moderna si de viata) cu masina si evident sofer. Prima buba....am comandat amandoi masina cu sofer care sa vorbeasca hindi sau engleza sau ambele...pentru ca Reema nu stie jde mii de dialecte...ei bine surpriza..a venit un sofer care nu stia nici una nici alta..hindi de nici o culoare iar engleza cat sa poa sa zica sir yes sir!!!Acu' sa va explic de ce aveam nevoie de sofer...stau la ceva distanta de oras, iar in Bangalore/India nu te poti descurca fara...e atata aglomeratie si ai nevoie de o persoana care sa stie unde vrei sa ajungi de numa. Pe de alta parte e super beton..sta omu ala dupa tine cat ai nevoie pretul este pe zi nu la cursa sau la ora..altfel ar fi fost falimentare curata. Eu pentru azi aveam planificat cel putin doua lucrui: sa vad un mare parc pe nume Lal Bagh si International Society For Krishna Consciousness, pe scurt ISKON (stiu ca suna a societate secreta mistica sau alte rahaturi dar ...asa se numeste). Hai sa trecem cu vederea faptul ca al nostru sofer vorbea o limba pe care noi nu o "parleam"...ajungem in parc..Superb, imens...magnific...etc etc..tre sa ma mai duc si altadata pentru ca azi era ticsit de lume...a fost ziua independentei si tot poporu a stat acasa si in loc sa profite de ocazie sa se odihneasca a dat dracu in ei si erau toti pe strazi..era acolo cica si o expozitie de flori..nu prea m-a dat pe spate ca majoritatea florilor le gasim si la noi la Obor linistiti...dar a explodat a doua buba...acumulatorii mei m-au lasat balta si pana pe seara n-am gasit de unde sa iau baterii deci oha poze...ceea ce m-a scos din pepeni pentru ca imi cumparasem si eu o Kurta (camasa traditionala) sa fiu in ton cu lumea de pe acolo..de altfel foarte confortabila..asa cam ca in filmele cu jet li (alea vechi...rochita )..plec mai departe spre faimosul ISKON...e absolut huge!!! Merita vazut cel putin de afara ca inauntru n-am intrat..va zic imediat de ce. So, ajungem acolo si surpriza..e inchis pana dupa ora 16:00...mai aveam o ora de asteptat...traversam la templul lui Hanuman, same old thing same shit...inchis pana la aceeasi ora..da foamea in noi si intram in primul restaurant...Reema, spune chelnarului : For this guy, there will be no spicy food ok??? ala da din cap cum ca a inteles, si 10 minute mai tarziu vine mancarea...bai am crezut ca imi ia curu foc la prima inghititura..no spicy my ass, ca puteai sa faci o bomba "mirodeniala" cu ce aveam eu in farfuria aia. Ma chinui, mananc, ma inrosesc, mai mananc un pic, mai imi iau foc urechile..si inchei totu' cu un mare suc de ananas...si-au spalat din pacate cu sucu asta..demential absolut demential...o sa mai vreau si maine :D
Se face 4 plecam spre ISKON...ajungem acolo in viteza ( dupa cum am zis acolo se circula ca in jungla si nu se tine cont de nici o regula de circulatie, desi pe alocuri mai sunt politisti in intersectie, nimeni nu ii baga in seama...se uita la ei ca la felu paispe' si isi vad de treaba lor...drept urmare am trecut ca ata prin ac pe langa doua accidente..am simtit cum mi se inmoaie genunchii si noroc ca aveam dop in prea-cinstitul cur ca altfel...) si dupa ce parcam, iaca nah belea incepe ploaia..dar nu asa picaturi sa ne pacaleasca..ploaie sanatoasa de vara ca ce dracu bate musonu ca la balamuc...incercam sa intram in templu, si ne pun aia sa ne descaltam..God damn it!!! cine dracu crede ca imi dau eu shushetele jos din picioare ca sa stau descult in ploaie pana ajung sa intru in templu???tre sa fie ceva wrong cu capu' meu sa fac asa ceva..drept urmare s-a dus Reema singura sa isi faca rugaciunile, si dupa aprox o ora cand a iesit mi-a adus un mini colier care cica ma pazeste de rele (o sa fiu superstitios si o sa il si port) spunandu-mi ca tre sa venim sa vad si eu templul ca este foarte frumos (era prima data si pentru ea cand ajungea aici)...ultima parte a zile a fost asa mai de elementul meu...shopaholic scria pe mine mai acu ceva vreme????nu ma dezimint..cand am intrat in Garuda mall am simtit subit cum renasc...atatea zeci de magazine ticsite de haine incat imi tre' vreo sapt zi lumina sa vad tot ce e acolo...oricum am plecat chitit sa imi iau adidasi si am ajuns sa imi cumpar un costum..nu-i rau nici asa..am venit frant cu ideea ca maine ajung sa ma dau cu elefantul si sa vad the famous Bangalore Palace..drept urmare episodul urmator maine...si sper cu poze ca azi am fost tare dezamagit.
Va pupez.

Niciun comentariu: