Postări populare

miercuri, 20 august 2008

o seara obisnuita :))

S-a facut 6...toata lumea sparge usa..zic eu in gluma dar uneori am senzatia ca intr-adevar o sa zboare tzandari intr-o buna zi la cum se imbulzesc astia. Nu e prea mare diferenta intre romani si indieni...vor sa munceasca cat mai putin (desi se intampla pe dos de cele mai multe ori) si fug de responsabilitati ca strutzii...macar romanii mai sunt drept bonus si tari in gura.
Anyway..ma urc in masina, si go direct spre casa cu gandu sa trag un pui de somn...drumu insa e cu ocol ca imi aduc aminte ca ne trebe palete de ping-pong..ca imi tre manusi pentru sala, ca am nevoie de casca pentru bazin, ca fara nu ma lasa sa inot..si iaca o pun de un nou shopping...evident nu gasesc tot ce trebe, dar ma intorc acasa cu paletele, 10 mingii si una bucata sticla de J&B. ...teoretic, avem un regulament in care este specificat foarte clar ca nu avem voie cu straini in camerele noastre, si nu avem voie sa bem altceva decat non-alcoolice...da pana mea si trei parale, d-aia sunt facute regulile ca sa fie incalcate..prea am stat cumintei 10 zile asa pe uscat. Ajung in camera, pitesc sticluta in geamantan, pun lacatul..si iaca apare si Cata..masa mai dureaza ceva pana sa fie gata (nu, nu, nu ne construieste nimeni o masa...e vorba doar de obisnuita cina), drept urmare ne cinstim cu un pahar si zburdam sa jucam ping-pong daca tot avem palete noi (astia aici au doua palete mari si late si sunt ca ceapa decojita). Asta ma face sa imi aduc aminte de castanietele pe care le aveam la gradinita cand eram mic...pregateam o serbare si dupa ce m-au tot mutat de la trianglu la castaniete si inapoi (ca dehhh afon cum sunt..), si intr-un final am ramas la castaniete, de-a dracu daca nu nimeream mereu sa iau singura pereche de castaniete crapate..pardon aproape rupte..pai da pusca lu' Muc cel Mic, ca daca asta e norocu' meu eu ce sa fac?..vine si ziua serbarii si Dragosh al meu se duce baga mana in sac si incepe si cauta si cauta si le suceste si le invarteste si cand sa zica si el...frate am nimerit intr-un final niste castaniete normale, atunci a scos mana cu ce credeti? Evident cele rupte..toata lumea canta cu drag si spor ca deh era sarbatoare Ceausista, numa je, statea si lingea castanietele alea ca pe bomboane cubaneze poate poate se lipesc si pot sa imi arat si eu talentele..Paranteza incheiata, deci cam asa erau si paletele astora.Revenind...dupa ce mi-o fur original de la tovarashul meu drag, urcam, masa nu e gata, mai bem un pahar, mancam, iar mai bem un pahar si coboram sa jucam un snooker..strans strans, cand ai aburii in creierash...dar mi-am luat revansa pentru ping si anume pong.Trecem peste...2 ore jumate mai tarziu, suntem la mine in camera, ascultam muzica, depanam amintirile din copilarie ale fiecaruia, bem, fumam (nimic interesant, doar tigari normale asa ca nu ne aresteaza nimeni), iar bem iar ascultam muzici...tzaca paca...mai mult tzaca decat paca..Si daca tot am tzaca paca..pai cam asa a fost la propriu...pe muzica celor de la Metallica am inceput sa incingem un pingu' pongului dracului, fara masa, fara fileu..de dracii i-a luat pe indienii de alaturi.Si radeam si jucam si radeam si jucam..pana acu 5 min cand ne-am gandit ca s-au furat cam multe si e cazul sa o punem de un somn ca maine o luam de la cap si chiar sa bem o sticla e gresit...ne-am oprit la juma sa mai lasam si pe aldat'...drept urmare Cata doarme iar eu termin de scris aciulea.
Va pupez

Niciun comentariu: