Postări populare

joi, 8 mai 2008

10 ani....reloaded...pozele (plapande )de la mine comentariile de la voi...:P


Credeti ca ne-am schimbat prea mult???haida de...:P numa nu mai suntem asa plapanzi :D

de la stanga la dreapta va scriu eu obosit si plapand (nah niculeasco :P ) asa: alex ghidel, dragos n, florina v, andreea niculescu (tu care erai...negricoasa sau buboasa??? sa il intrebi pe conu' Preda), ion C

Nu-i luati in seama pe ei, cartoful cel plapand furat din farfuria mea juca rolul de baza :D

Evident ofuscat dar nu prea plapand ca mi se tot furau cartofi din farfurie...evreul din mine...:)

Ce cuplu, ce pereche, ce..ce ..ce..;;) plapanzei erau ei

Auzi tanti...ar trebui sa mai zambesti ( plapand) si tu cand si cand mai ales cand te tragi cu mine in poza :D

Probleme existentiale si plapande de dezbatut...pai cum altfel?

Echipa de aur ...sau hai sa zicem piatra...claudia era cam pierduta pe o craca bag eu seama cu gandu la we pe care o sa il petrecem la mare :D

Mai mult mi-e un pic cam lene sa comentez...dar sa de-a dracu sa nu comentati voi ca jar mancati :)
Si daca va intrebati de ce cuvantul plapand joaca un rol primordial...apai sa va zica coana mare..adik niculeasca..prietenii stiu de ce :P

7 comentarii:

niculeascaa spunea...

bai NANULE vad ca ai facut o pasiune nu prea Plapanda pt cuvantul PLAPAND!!...bine ca razi de mine si de Caravan ca eram plapanzi (in poza aia)....ca tu erai mai intremat...pai daca mancai floricele (POPCORN cu concurs pt bicicleta!!!) de sus de la et 1 si nu dadeai la nimeni...de aia era asa de bine-facut (a nu se intelege copt...rumenit!!)...dar asta e....exista o vb din popor...veche si adevarata...fiecare clasa cu plapanzii ei :))))))))))))) .... hai deocamdata te-am pupat....revin!

niculeascaa spunea...

si ti-am mai zis o data..Tataie... sunt 11 ANI!!!! nu 10... offf..

Anonim spunea...

Asta vroiam si eu sa zic ca sunt 11 ani.. :))
V-am recunoscut fara ajutorul comentariilor lui Dragos.. mai putin Alexandra, care mi se pare ca s-a schimbat f f mult!!! Nu as fi recunoscut-o pe strada..
Imi pare f rau ca nu am venit, dar data viitoare sigur voi ajunge ;) ma bucur ca am reusit sa iau legatura cu voi dupa atata timp!
Va pup pe toti!!!
Diana (fosta Marinescu)

Kinezu' spunea...

Da dragilor stiu ca sunt 11 nu 10, dar trebuia sa raman in spiritul primului articol nu? Ce dreaq, am fost marea parte umanisti intelegeti voi :P

Anonim spunea...

Fosta Marinescu , ai face bine sa vii data viitoare cu albumul de poze si tot... altfel iti mancam fulgii...

Semnat, Dini

Kinezu' spunea...

Subscriu la ce a zis Dini.Daca nu apari cu poze si tot tacamu ai face bine sa iti pregatesti fulgii ca noi venim cu jaru'

Florina V spunea...

Dragii mei, iar m-a luat melancolia. Ma uit la voi si imi creste inima de bucurie! Ce frumosi eram, ce simaptici eram… Dar acum ca ne-am schimbat  !!!! Nu v-ati schimbat deloc, doar v-ati imbogatit!

Abia astept sa ne vedem data viitoare sa ne pilim cu rachiuri si vermuturi sa fim iar ca la-nceputuri!

Si cum ma exprim galant, ca am in suflet briliant, uite ce-i: daca ma enervez, va invart de nu va vedeti pana nu ne vedem data viitoare !
Daca nu veniti la mare macar la o alta reuniune reloaded! Aviz absentilor! Beware! The danger is near!!!