Postări populare

marți, 27 mai 2008

Din ciclu' io te-am facut io te omor si-alte vorbe din popor

Bine...hai treaca de la mine..renuntam la "eu te-am facut, eu te omor" desi nu suna rau..e o vorba din popor..mie imi iese rima, toate bune si frumoase.Sa vorbim...sa scriem..sa cujetam mai bine despre..ce nu te doboara te intareste si marmota nu slabeste (don't ask plizz, de zece min ma strofoc sa scot o rima care sa nu implice ceva porcos).Grea vorba dom'le grea vorba...da' ..intrebare??de ce tre sa ma doboare?ce i-am facut eu?Ca sa batem putin campii apropos de doborat..eram in liceu printr-a douashpea si aveam niste amici cu un an mai mici..si in clasa lor era un baiet asa mai sarac cu duhu de fel...si un pic cam paduretz (paduretz=timid..inchis in el..balamucit de creieri etc etc etc)..nici in pauze nu iesea..daramite la un fotbal..la o tigare..la o bauta (o fi avut omu' vreo copilarie nefericita ..copiii plangeau de foame..noi de sete si de dor de codru' verde..) ..oha nene, nada..canci..si toti credeam ca rupe cartea invatand..si intr-o pauza..l-am intrebat pe bietu necajit (urat din partea mea..mi-a fost rushine 2 minute intregi, am facut trei matanii si am pus doua oo fierbinti la subratz) de ce dreaq n-a dat el in misu(a se citi Liceul Mihai Viteazu')Raspuns de nota `shpe.."Pai cum sa dau eu in Mishu?Ce...mi-a facut ceva sa dau in el???" Oh come on dude..omu trebuia dus sa bage paru' pe gaura sa intre si el in lumea lumilor...In fine, nici nu l-a doborat nici nu cred ca l-a intarit...cel mult l-a lasat cu ceva sechele...dar nah shit happens si la case mai mari.Ce nu ne doboara ne intareste!!!Asa sa fie?Vorbe din popor...formulari din topor..nush ce sa zic..vorba asta o aud mereu cand cineva mai mai ca mai are un pic si isi taie venele pe lung de regula dupa vreo iubire dezamagitoare..si-apai cum sa nu iti vina sa iti tai venele pe lung sau pe lat sau sa te decupezi ushor ushor in jurul lor cand simti ca se naruie si ceru' in jurul tau si ca tot ce ai cladit cu truda si pasiune si pasiune si alta truda se duce ashea..adicatelea ashea..pac ca la scleptroza...se sterge ca dungili di pi creier. Si atunceaaa, se gaseste "o sasoaica" (cine nu stie vorba cu "m-a invatat pe mine o sasoaica" sa mai faca incursiuni prin Ardeal) care sa vina si sa te "consoleshte".."hai hai linisteste-te, zoe fii barbata sau hai bah ce esti tu carlig de rufe sau barbat? si sa iti zica..lasa frate..ca ce nu te doboara te intareste!!" pai da ce eu de muschi am nevoie???!??..asta daca o luam adliteram..sa fiti voi sanatosi ca eu nu o iau nicicum..tin la dosu' meu :D..dar metaforic...metafora aia romaneasca..dehh..daca avem o limba curgatoare si bogata in expresii care mai de care mai de care..totu' poa sa fie la figurat..in nas in oki pa oriunde.Serios acuma...caterinca caterinca dar..e pe bune..daca nu mori sigur a doua oara nu te mai loveste in acelasi loc..are grija sa te sparga definitiv si irevocabil cu urmatoarea ocazie dar tot acolo clar nu mai loveste..si tu devii mai puternic..mai stapan pe tine in fata suferintei, a oamenilor rai care ei asta viseaza..sa te doboare..pe dracu..nici nu se prind cand o fac..si dupa aia vin si isi mai cer si scuze..pai da frate scuze ca ti-am dat un par in moalele capului..n-am vrut (in mod sigur daca stiam dadeam mai tare macar sa fiu sigur ca nu te mai ridici). Si tocmai cand te-ai ridicat..si ti-ai revenit si esti convins ca esti ca shaolin care dupa ce l-a provocat pe ninja l-a si impuscat cu toporu'..atunci vine fratili meu tiribomba si te loveste acili shea de iti mai trebe 2 ani sa iti revii ca esti imotiv..si-atunci..cum ramane cu doboratu'?cu intaritu?Viata e ca o curva..daca n-o platesti cum tre'..nu ti-o trage cum tre'..si apai sa te fereasca al de sus sa ti-o iei de la viata ca..jar mananci..vorba omului din popor...viata e plina de rahat..si noi..noi suntem plini de viata :)...Tre sa ai constitutie robusta sa poti rezista in fata oricarei lovituri..chiar daca te aduni mai greu..spre asta tindem cu totii...sa evoluam..sa cucerim ce e de necucerit..sa rezistam in fata tuturor vicisitudinilor si la sfarsit sa spunem cu mana pe inima:"om sunt..am gresit..le-am incasat..dar nu m-am lasat doborat nici macar o clipa..ametit da dar doborat..never ever." Si ca sa citez un citat ce uneori mi-a cam scos peri albi ..."Punct si de la capat..."
Din ciclul provocarilor nocturne…

Niciun comentariu: