Postări populare

sâmbătă, 31 mai 2008

La vot..la vot.....birjar..la vot!!

1 iunie...deja este 1 iunie..nici nush ce sa fac maine cand ma trezesc mai intai..sa deschid o sampanie pentru copii ca e ziua tuturor, sausa ma duc sa votez?
Ceva ma face sa cred ca niciuna dintre astea doua. Copil mai sunt doar in adancul sufletului si pe alocuri mai am cate o rabufnire..asa de dragul vremurilor ce au trecut. M-as duce intr-un parc de distractii sa ma dau in orice nu se invarte ca sa nu ametesc...as manca vata pe bat si inghetata..m-as balaci intr-o piscina..hmm..poate ca o sa si fac asta cand fac oki.
De votat..eu cu cine votez?AM ajuns in secolul 21, aproape 20 de ani de la Revolutie si la putere sunt inca vechii comunisti.Mai inspira incredere? Eu zic nu.Din punctul meu de vedere nu merita nici unul votul meu.As putea sa incerc sa aleg raul cel mai mic dintre doua sau mai multe rele..dar si cel mai mic rau pe care l-as alege tot va fi dezastruos de mare.Drept urmare..nu votez..In mod sigur se va gasi un inteligent care sa ma condamne ca din cauza astora ca mine care refuza votarea, se duce tara de rapa si iese tot un comunist ales..pai cum pusca mea sa nu iasa tot un comunist cand la vot se duc 90% din pensionarii care nu stiu sa aleaga altceva decat ce le-a influentat vietile atat amar de vreme? cum pisici sa nu iasa tot un comunist cand nu exista catindati tineri care sa aibe intr-adevar o viziune sa schimbe tara asta si sa scoata ceva bun din tot potentialul pe care il avem? In ritmul asta nu facem decat sa ne afundam..si celor care au ceva de comentat ca nu ma duc la vot le spun asa: decat sa dau o mana de ajutor sa iasa tot un rahat in ploaie care sa isi umple buzunarele de bani si sa isi bata joc de noi si de tara asta si mai tare, mai bine fac precum Pontiu Pilat...ma spal pe maini si observ...la un moment dat va veti satura toti de toate hahalerele si in mod sigur se va intampla ceva pozitiv..si nu ma refer la o alta revolutie. Drept urmare?Eu cu cine votez?Cred ca voi vota cu 1 iunie...maine voi fi copil..ma voi duce sa ma balacesc, sa ma joc volei..sa mananc inghetata si vata pe bat si daca ma supar, bat din picior, imi iau jucariile si ma duc in parcu' de distractii din herastrau si ma dau si in alea si in alealalte numa sa nu ma invart ca am o problema reala cu asta. Or sa fie concerte de ziua copilului..o sa incerc sa nu ratez nici unu si seara cand vin acasa fac o baie si imi citesc o poveste sa adorm ..asa cum facea mama..ma voi alinta si ma voi rasfata..toti suntem copii pana la urma..si la 12 ani si la 80 de ani tot copii suntem..copiii cuiva..copiii unei mame care ne-a dat viata..copii suntem atunci cand ne nastem ..copii suntem si atunci cand murim..de noi doar de noi tine sa pastram acel grad de copilarie in noi, acea doza de ..hmm sa ii spunem "nebunie infantila" (asa imi suna mie ...elevat :D) care sa iasa cand si cand la suprafata..avem nevoie sa fim copii din cand in cand si din gand in gand asa cum avem nevoie de vise si de speranta. Sunt momente de relaxare de uitare de bucurie..de implinire..daca tot a fost saptamana indemnurilor..
Haideti sa fim macar o zi copii sa ne bucuram de viata, sa uitam de griji de servici (ce dracu e duminica totusi ) de tot ceea ce ne amaraste viata si ne scot peri albi..copii din nou, bucurosi veseli..o zi pe an cred ca ne putem permite acest lux

Niciun comentariu: