Postări populare

sâmbătă, 3 mai 2008

Karaoke...sau "i'm a barbie girl in varianta autohtona"

:D Ole!!
E cazul sa revenim un pic la viata si sa iesim dintre atatea ganduri, melancolii si alte cele..Pastele a trecut, de imbatranit am imbatrnit inca un an (nu ma simt da cica ar trebui sa am ceva mai multa minte), am petrecut etc etc etc. Deci, sa revenim putin la capitolul " sa ne simtem bine".
In urma cu vreo doua saptamani, invitat fiind de tovarasul Uri, am ajuns in Cafeneaua Actorilor unde era seara de Karaoke. ElVivi, in postura de gazda se inscrisese deja in concurs cu melodia lui Smokie "Alice". Dupa ce am stat putin in dubiu daca sunt in voce sau nu, cu alte cuvinte daca ma fac definitiv si irevocabil de ras sau doar asa putin incat sa mai pot veni si a doua oara acolo, m-am inscris si eu (cooptandu-l si pe Uri in echipa) cu melodia "Strangers in the night" a lui Sinatra. Pana acuma toate bune si frumoase.Ne-am destins un pic, am baut ceva ceva sange de taur (nu va ganditi ca am luat jugulara bietului animal...da' daca asa se numeste vinu' respectiv io ce sa fac?), am dat-o in glume, si pana ne-am dumirit noi bine cum stau lucrurile, a ajuns ElVivi la aparat.Meaning a luat microfonul sa cante sus numita melodie.Pai da asa cum calatorului ii sade bine cu drumul, si noua (duetul sa zicem imbatabil la caterinca, moi et Uri) ne sade bine cu mijtourile...drept urmare am hotarat sa facem backing voice si sa o ajutam putin pe Elvi.Asa ca fiecare refren era cantat (cred ca mai corect ar fi fost sa scriu urlat) de noi doi...si mai exact..partea cu "Alice, who the fuck is Alice" ar fi putut ajunge lejer imnul serii daca ceva momente mai tarziu Uri nu s-ar fi intrecut pe sine si nu ar fi jucat minunatul rol de "Barbie" in melodia evident... I'm a barbie girl...in a barbie world :D
Electrizant, demential, eram lesinat de ras efectiv...rolul i s-a potrivit de minune, sala mai mai ca era in delir ridicata in picioare (cred ca sa plece acasa mai repede...ghinionu' lor insa ca lumea se mijca cu nota de plata mai in reluare asa...drept urmare au avut (ne)sansa sa auda tot).
Ca semn de apreciere insa, premiul cel mare a revenit la noi...asta datorita numai si numai lui...Barbie :)). Cum lumea a mai tot plecat asa rand pe rand (jur ca nu noi am fost vinovati de asta ;;) ) am mai tot cantat si altele...si Sinatra si Drumurile noastre toate..si daca mai stateam un pic cred ca aveam sanse reale sa inchidem barul si sa trecem la spalat vasele ca prea devenisem de-ai casei :)
In incheiere..doar cateva fotografii de la micul recital ce se vrea cu repetir.
S-auzim de bine si sa ne simtem bine in continuare...in episodul urmator..."Baba oarba, mima sau
cum se poate rade din orice".



P.S ...Toata lumea canta, au n-au microfon, au n-au voci...noi sa ne simtem bine si sa speram ca poate poate data aviatoare ne vede si pe noi careva si ajungem la Megastar :D

5 comentarii:

BabyDanutza spunea...

bravoooo

vedeta te face mama!:))

Elvi spunea...

Ma bucur ca ti-a placut karaochiada ;-)...
Tin sa mentionez ca totusi Barbie girl este melodia consacrata a lui Sorinel care intr-adevar isi "dezovolta" voce de Barbie girl de ridica audienta in picioare ;-)...tre' sa veniti mai des pe la kara ca sa va prindeti care melodie a cui este...ca nu se face sa "furi" melodiile altora ;-)...tocmai a descoperit lungu un nou local de kara...care pare cam pretentios (am mai descoperit noi unul pe la Tineretului da' nu ne-a convenit atmosfera asa tare ;-) ) asa ca zic sa-l testam si pe ala- Sailor- si vedem. Oricum Stevie nu e decat unul ;-)

Kinezu' spunea...

Pai anunta si tu cand se mai merge si ma prezint :D

uri spunea...

Va multumesc din inima pentru aplauze si sangele de taur din acea seara si sticla de sampanie pe care nu o primeam daca nu erati voi, publicul meu favorit.

Elviutz: vrei sa spui ca sorin e mai tare ca mine, HA, asta inseamna razboi. Cum, din pacate, pentru o perioada de timp, nu prea sunt in zilele de karaoke in Bucuresti, sa vezi cine zbiara mai frumos pe Barbie, il voi lasa sa se creada ca el e mai bun.

In secret ma voi antrena cu
Come on Barbie, let's go party!
(Ah-ah-ah-yeah)
Come on Barbie, let's go party!
(uu-oooh-u)

PS: si apropos, ce nu v-a placut la interpretarea a la Brujeria a lui Strangers in the nights :D
PS2: astept cu nerabdare o noua seara de karaoke si ceva sange de taur. S-ar putea sa avem nevoie ca va fi frig atunci :)

Kinezu' spunea...

Pai sa faci bine sa iti mijti fizicul poate si mai repede decat la iarna :P
Nu de alta da sangele de taur e bun cand e proaspat :D