Postări populare

miercuri, 21 mai 2008

De ce ne-ar iubi femeile???

Alta intrebare tare si grea...apai daca nu stim noi ca barbati de ce sa iubim fomeile..ele de ce ar cunoaste motivul pentru care meritam sa fim iubiti?Sau...de ce am sti noi insine motivul sau motivele pentru care ele sa ne iubeasca?
Oh well...raspunsul este simplu..de ce ne-ar iubi?de prosti ce suntem :) Rog ramura masculina sa nu se imbatosheze la mine ca nu imi sar muschetii pe geam de frica dar e un adevar...dur dar adevarat.De ce prosti? o luam de la Adam si Eva ok?
Barbatul e un om simplu si complex in acelasi timp...genial si superficial, tolomac si totusi inteligent..depinde insa de directia in care isi canalizeaza materia cenusie..Am lamurit aseara ca inima e doar un organ vital..stimulii vin de la creier..Am lamurit pe dracu, 90% din barbati vor simti cu inima si vor gandi cu...capul..si nu sunt sigur ca ma refer la cel care are si creier..
De ce e simplu? Sa reformulez un picut..e simplu in gandire..in aspiratii..chiar daca isi doreste sa castige premiul Nobel pentru pace sau literatura sau fizica..e simplu in gandire ..iar aspiratiile au o traiectorie directa...spre deosebire de femei, vorbaraia multa ne incurca de multe ori..preferam sa trecem la actiune decat sa facem filosofia vietii in buda rujandu-ne. Apai daca ma intrebi pe mine ce-mi doresc de la viata o sa iti rezum in 5 fraze si nici alea complexe totul..intreaba o femeie si o sa blestemi momentul in care ai scos pe gurita intrebarea.
De ce ne-ar iubi femeile? ca suntem asa cum suntem..frumosi (la suflet vere nu te gandi la prostii) deschisi...poate prea deschisi..sentimentali de n ori mai mult ca ele..doar ca ori nu stim sa o aratam ori o aratam cu varf si indesat de isi ia biata muiere campii si uita drumul de intoarcere.
...ca stim sa aratam ce simtim..ca stim sa reparam o buda, un cablu sau sa punem un geam (ma rog unii stiu altii nu..dar ideea conteaza..gestul :) ) ca suntem acolo oricand oriunde, nu conteaza noi suntem si nu ne urneste nici dracu daca suntem convinsi ca asta trebuie sa facem..cel mai bun prieten al unei femei va fi mereu un barbat (cam de rahat..ca poate distruge relatii o astfel de prietenie, poate instiga la gelozie si oki umflati..dar asta e ..shit happens)...ca al barbat va sti sa asculte atunci cand nici o alta muiere pe lumea asta nu va fi capabila sa stea o noapte intreaga si sa asculte o logoree interminabila care de fapt se poate reduce la o fraza maxim doua...ca va fi acolo atunci cand e de dat cu carca etc etc etc...Ce poate face un barbat??Orice.Ce face intr-adevar un barbat?Doar ce i se pare necesar..dar femeia ma va iubi pentru ceea ce pot face daca imi pun mintea..si daca nu mi-o pun eu (mintea evident :P) va avea grija sa mi-o puna ea (tot despre minte vorbim asa ca shedeti bland).
De ce m-ar iubi o femeie? scurt pe doi insiruire de calitati (defectele cu alta ocazie :P ) frumos, inteligent, cu mult mult bun simt, galant, protector, stiu sa fac curat sa gatesc (deci sa supraietuiesc daca n-am o femeie langa mine) poate daca e cuminte se lipeste si de un masaj...si stiu sa ii arat ca o iubesc..sa o fac sa se simta femeie sa simta ca doar ea conteaza si nimeni altcineva pe lumea asta...
Revenons a nos moutons cum ar spune un mare profesor de romana (si nu zic la 'shto)...de ce am rezumat toate cele 5 randuri de mai sus intr-un singur cuvant si anume prostie?
Pai daca ele ne-au facut..e clar si logic ca stiu infinit mai multe despre noi decat noi despre ele..si deci stiu cum sa ne ia..si ne fac ca pe hotii de cai de la mancam din palma si suntem capabili sa le dam si camesha de pe noi timp in care ele se duc la shopping pe banii lor (ca ai nostrii s-au dus in casa ce spuma marii..)..mai in gluma mai in serios..sa vina un barbat la mine si sa-mi spuna cu mana pe inima ca atunci cand a dat titanicu peste el de a vazut stele verzi nu a facut femeia ce a vrut din el si eu ii dau sa bea pana nu mai poate (se exclud minorii deci tinerii care inca n-au avut experiente mai lungi de 2 pana la 3 luni de relatie). Cat as fi de inteligent si capabil si cel mai cel..cand ma loveste dragostea in apoplexie cred ca l-am apucat pe al de sus de un crac (de fapt e al de jos dar ma prind prea tarziu mereu) si uite ashea si ashea ma gudur...leu cu restu lumii, vrabiutz cu muierea..si de ce sa nu ma iubeasca draga de ea cand stie ca totul o sa este bine orice ar fi ca prostu' o iarta? De ce nu m-ar iubi daca fac nazuri doar de dragul de a face nazuri ca pana la urma tot ca ea iese? De ce nu m-ar iubi cand ma duc si ii dau un trandafir (nu in cap ca nu se cade) doar ca e luni, marti miercuri sau joi..fara nici o alta explicatie? De ce nu m-ar iubi daca i se nazare ei la 4 dimineata sa bage in ea ca o apucata cartofi prajiti sau inghetata si mandea se duce si face sau cumpara? De ce nu m-ar iubi cand iesim in oras si vede ca altele s-ar uita asa un pic la mine si mi-ar spune doua vorbe la separeu..dar stie ca sunt doar al ei si ca restu' nu conteaza..restu e multime vida?De ce nu m-ar iubi cand stiu sa ma fac placut de mama socrella (ceea ce ar trebui sa invete si ele de altfel) si ii zambesc frumos desi poate ca imi vine sa o impusc cu toporu'?De ce nu m-ar iubi daca o sun sa ii spun ca o iubesc si nu raspunde (ca e a dreaq pielea pe ea) si ii dau un sms?De ce nu m-ar iubi cand odata patrunsa in inima mea acolo sa ramana pe vecie orice s-ar intampla?Multe intrebari..multe afirmatii..chiar asa ..vedeti voi vreun motiv pentru care eu sa nu fiu iubit de cel putin o femeie pe lumea asta?ca sa moara si sa faca da' eu is cam chior asa si nu vad..oricum ar fi..n motive de dragoste, iubire..taiat venele pe lung..pe lat..taiat mana in jurul venelor..dar neahh..din dragoste nu se moare..nu mai suntem pe vremea lui Romeo..fara dragoste ca suntem noi, ca sunt ele..insa vom fi neimpliniti..si ca orice fiinta relativ inteligenta..omul are nevoie de cat mai multa implinire..in orice domeniu..ba sunt convins ca daca sufleteste e multumit..pai profesional poate face minuni nu alta :)
Enjoy

4 comentarii:

Florina V spunea...

Bai nanule, mai ai putin si iti transformi blogul in site de matrimoniale. numai exemple personale prin articol, numai calitati... duamne-duamne sunt uluita!

Kinezu' spunea...

Cine a zis ca sunt exemple personale? poate textul e scris la persoana I-a ...la asta te-ai gandit?sau prin prisma faptului ca ma cunosti de atatia ani, ai dedus ca toate calitatile alea imi si apartin?:D

Me and YOU spunea...

De ce v-ar iubi o femeie...de ce ati vrea voi sa va iubeasca sau de ce credeti ca ele va iubesc?!? sincera sa fiu habar n-am.
E greu de definit acel CEVA...si se poate particulariza de la caz la caz (fiecare femeie iubeste altceva la barbatul drag, fiecare barbat ofera altceva de a determinat-o sa se indragosteasca). Cred insa ca in esenta, acel ceva de nedefinit si pt care poate nici nu s-a inventat inca un cuvant atotcuprinzator... ar fi in esenta rezumat cam asa(eu am sa-i spun "CEVA"):
CEVA ce la inceput atrage, cucereste, iti face cu ochiul, te ademeneste. Acelasi ceva, sau poate usor modificat, pe parcurs te tine aproape. Ceva-ul acela nu te plictiseste niciodata, mai mult decat atat...te stimuleaza si te ridica in permanenta (intelectual, afectiv, spiritual).
Ceva-ul acesta este o suma a ceea ce te face fericita dimineata ca existi si exista si el langa tine...si existati impreuna. Este ceea ce te face sa-l astepti cu nerabdare sa se intoarca, ceea ce te motiveaza sa te grabesti pt a ajunge la el, ceea ce te bucura ca ii adormi alaturi, in brate...si iti adoarme ...la san.

Kinezu' spunea...

Daca as fi vrut sa scriu ceva in genul acesta probabil as fi facut-o..dar tu care mi-ai lansat provocarea stiai ft bine ca nu asta e stilul care ma caracterizeaza :)...insa ai dreptate cu tot ce ai spus