Postări populare

joi, 26 iunie 2008

Party....Vama Veche iunie 2008

Aaaaaaaaand I'm back...dupa o perioada de apatie teribila...nush de ce, din ce cauza, pentru cum..etc..ar fi cazul sa pun pe "hartie" experienta Vamii de anu' asta. Ce sa zic, cand te duci cu inca 30 de oameni dupa tine, nu are cum sa iasa decat la superlativ..un mini team-building ..drink-building sau cum vreti sa ii spuneti. So, tur de forta..am plecat vineri la 5 cu gandul ca poate poate poate si iar poate avem bafta sa ajungem pana la meciul cu italia in Constanta..ei bine nu!!! Drept urmare la ora 7 fix trecute de linia de sus, paseam intr-o terasa in Cernavoda..AM mancat o pizza ne-am enervat la rateul lu tovarashu' Mutu, am mai mancat un pic de nervi si am plecat catinel spre 2 mai...acolo era cartierul general. Dushulica papica si goooooo Planet direct in Vama, directia Stuf. Purcoi de lume nene, parca era eclipsa de soare la miezul noptii...ceva de speriat..Evident shoturile au inceput sa curga, picioarele s-au destelenit, dansul a fost in toi si pana sa ne dumirim eram inapoi pe plaja in 2 mai, vazand un rasarit demential. Am fi vrut unii dintre noi sa si dormim pe plaja in ideea ca ne trezim direct in soare si o punem de o baie/(slesh) plaja...dar cateva picaturi de ploaie ne-au facut bagajele si ne-au trimis in camerele noastre la somn...prelungit de altfel pana spre miezul zile inceput de dupa-amiaza...M-am trezit cu capu' mare, m-am dus sa bag ceva in mine ca ardea instalatia rau de tot si era cat pe ce sa ma trezesc cu some peanut butter in nas de la prietena unui coleg...care simtea o nevoie acuta sa faca reclama acelei "chestii" teribil de naspa. "Jur pe rosu ca in seara asta nu mai beau"...drept urmare 3 ore de plaja 5 bai in mare (apa absolut dementiala) si un somn de 3 ore pe seara..si eram ca nou...cand a venit uraganu sa ma trezeasca..creierii mei au fost zguduiti de bubuiturile in care am fost trezit ca incepe cantarea la chitara si eu, tocmai eu, vocea-ntaia o pierd...N-am pierdut-o, insa, dupa ce am descoperit cu foarte foarte mare dezamagire ca vocea nu vrea sa se dreaga si pace...am luat ceva rosu in dinti, am calcat juramantul si l-am sfintit cu ceva J&B pana m-am dres cu totul nu doar vocea..ce sa mai am facut-o lata ..de data asta..atat de lata ca habar n-am cand am ajuns la mine in pat stiu doar ca radeam cu totii doar uitandu-ne unu la altu'...cam patetic...alcoooooolemia ridicata in slavi, noi razand..muzica data tare..nimic deosebit..care a fost partea fun?ca am reusit atatia oameni sa fim pe aceeasi lungime de unda si nu ne-am spart in biserici bisericute asa cum se intampla de cele mai multe ori...asta de fapt e si the main ideea: PARTY...oameni cu sange de..."taur" cum ar zice un drag prietin si tavarash..Apai cum Doamne iarta-ma sa nu ne ducem ca turma la distractie cand toti suntem cam de-o varsta, tineri, nelinistiti cu sangele in clocot, mancarimi in talpi si gadilici pe buze? Ne distram noi si aici..ca doar de joi incepe mai nou weekend-ul in Bucuresti via SAP Romania/GDC...Un meci, un mic, nspe beri, un fotbal, un tenis..un iesit in miez de noapte in oras...de la nasu' mare pentru toata lumea..tati paserile de noapte s-au strans intr-un nucleu :D. Cuvantul de ordine pentru vara asta, dupa lasarea intunericului mai ales este :PARTY...MARE...SOARE..PLAJA (oh cata plaja as mai face...ca placinta as sta..uite ashea si ashea m-as perpeli de pe-o parte pe alta )..ce sa mai..cateva poze de final si va pupez..
PEste doua saptamani...marea ne cheama again...sa vedem unde si in ce numar ..

Niciun comentariu: