Postări populare

luni, 30 iunie 2008

Fiind baiet paduri cutreieram.....

....si de dorul tau venele-mi taiam...Oh my God!!!!
De data asta nu ma pot abtine...tre sa dau definitii altfel imi iau campii..Here I go:
1. Dorinţă puternică de a vedea sau de a revedea pe cineva sau ceva drag, de a reveni la o îndeletnicire preferată; nostalgie. ♢ Loc. adv. Cu dor = duios; pătimaş. 2. Stare sufletească a celui care tinde, râvneşte, aspiră la ceva; năzuinţă, dorinţă. 3. Suferinţă pricinuită de dragostea pentru cineva (care se află departe). 4. (Pop.) Durere fizică. Dor de dinţi. 5. Poftă, gust (de a mânca sau de a bea ceva). De dorul fragilor (sau căpşunilor) mănânci şi frunzele. 6. Atracţie erotică. 7. (Pop.; în loc. adv.) În dorul lelii = fără ţintă hotărâtă, fără rost, la întâmplare. – Lat. pop. dolus (< dolere „a durea“).
Partea cu durere sufleteasca si cu atractie erotica pe mine ma face sa ma uit crucis...Ziceam nu de foarte mult timp ca durerea asta din dragoste, si diverse alte sentimente sunt de fapt stimuli dati de creierash...impulsuri...si nimic mai mult...si atunci..cum vine asta?Mi-e dor de tine?
Sau: Nu mai pot de dorul tau, Jeanoooooooooooooo!!! sau pe post de atractie erotica...cum ar suna: simt asa un dor pentru tine mandro...uite ashea si ashea de ma topesc ca untu pe foc...hmm nu suna bine ca nu e moale si pufoasa (chiar daca exista cocolino:)))
Oh come on!!!Dar mi-e dor de tine mama masii de treaba...ca nu m-am saturat cat te-am tinut in brate sau cat ti-am scos okii ca n-ai facut aia sau aialalta cum trebe..si mi-ai mancat sufletul si mi-ai scos peri albi...dar asa dor imi e sa te tin iar in brate...
No way...si cu toate astea..creierul se pare ca rules atat de tare incat avem iluzia nici nu stiu cum sa ii spun ..ca pe noi chiar ne doare ceva ..mana, capu, inima, mai ales inima. OOOfff viata mea, incepem sa o luam razna..atata timp cat nu devenim emo..totul e in regula. Sa ne calmam spiritele si sa o luam de la capat..
"mi-e dor de tine"...este expresia cea mai des intalnita atunci cand cineva drag nu este langa noi in momentul x cand noua ni se pune pata cum ca ar trebui sa fie langa noi..cine..???Persoana..aia..stiti voi. Obiectiv privind lucrurile ce inseamna? reprezinta dorinta noastra in mod sigur 80% egoista de a fi in acel moment fix cu persoana la care tinem..ca e mama, tata, sora, sau iubita..nu conteaza...noi avem nevoie sau cel putin creierul nostru ne spune ca avem o nevoie fizica, relativ acuta de a fi cu acea persoana. Still, se pare ca de-a lungul timpului, aia de isi tot otraveau sangele si isi taiau venele prin perioada renasterii din dragoste chipurile, i-au dat aceasta conotatie romantica..
Adevaru' e ca sa fim seriosi..cui dracu nu ii place sa i se zica: vai ce dor mi-a fost de tine..muream daca nu te vedeam azi (nu chiar adliteram dar ca sa pricepe toata lumea :D )..hai hai nu fiti ipocriti..ca la toti va place..si mie si tie si lu popa Ilie...mai ales lu' popa :)
Suna bine, da bine in poza si la CV atunci cand zici unei june prime ca ti-a fost dor de ea...o vezi asa cum se hlizeste toata si iti arata fasolea de ti-e mai mare dragu si iti zici in gand..damn..ce bine ..ca s-a intamplat sa imi si fie dor de ea si ca n-am mintit-o...pai cum ai putea mai nemernice sa o minti cu asa ceva...pe acel "angel radios"...ca de cand l-ai vazut intaiashi data si pentru prima oara ai simtit ca te furnica asa pe shira spinarii..No vezi...lasa, stop beeing such a macho si arata-ti natura romanitcoasa..ca deh..si tu ai aceleasi pretentii pana la urma..
Se pare ca in dragoste, fie ea filiala, maternala, paternala...carnala..de care vreti voi, dorul joaca un rol la fel de important ca si dragostea aia care doare de mama focului...asa ca nu tre sa ne sfiim sa spunem lucrurilor pe nume asa cum ne-a lasat al de sus...
Drept urmare...Mi-e dor de tine!!

Niciun comentariu: