Postări populare

vineri, 6 iunie 2008

Provocari...provocari..

Hmm in seara asta sau altcandva ar trebui sa scriu despre provocari...n-am nici cea mai vaga idee..clar este un lucru..aseara am fost in salsa3 si a fost o reala provocare sa invat sa ma misc ca un cocos pe scena pe ritm de bachata...spre linistea tuturor, nu cred ca m-am descurcat rau..dar meritele sunt ale "profei" care se misca super bine..Mereu cand merg in salsa mi se aprinde asa un bec sa ma apuc de niscaiva cursuri sa invat si eu sa ma misc..mereu ma simt de-amboulea cand vad ca in astfel de cluburi tot poporul stie sa miste ceva numa je..oha. Si ca sa ma conving si mai bine ca tre sa ma apuc de ast sport, am fost si in Preoteasa in seara asta, poate poate s-o lega ceva de mini..ori n-am baut destul ori provocarea n-a fost destul de mare, ca dupa numa o ora am ajuns in spice, unde m-am simtit in elementul meu..compania extrem de placuta..poate chiar mai mult as putea spune, a fost ca o cireasa de pe tort. Insa nici aici provocarea n-a fost destul de mare astfel incat am ajuns la 2 juma acasa cu "promisiunea" ca maine vom relua in Music Club alaturi de fostii mei colegi din IBM. Ar trebui sa iasa super fun...cine stie, poate o sa si iasa.
Revenind la provocari insa, a fost o provocare micuta ce e drept sa invat sa ma misc, a fosto provocare sa ma adaptez la stilul de dans al unei necunoscute...ma rog nu chiar necunoscuta..metaforic vorbind.. Provocarea cea mare va fi saptamana viitoare in Vama Veche...cand imi voi arunca magnifica voce la bataia unei chitari :)..de fapt si de drept, cred ca mai bine zis, in bataia unor valuri...caci indiferent de temeperatura clar voi face macar o baie...cu sau fara costum de baie :D
Provocari, provocari, provocari...hmm am una tare :D
Eram mai mic si mai ..timid (poate)..jucam un joc de societate deosebit, numit table..pe porunci..si asa cum se intampla uneori cand esti atent la persoana cu care joci si nu la jocul in sine, am pierdut..porunca/provocare...sa gadil, daca nu ma insel, fara sa imi folosesc mainile si/sau gura...super tare..sa vedeti un melc cum incearca sa faca gadilici cu nasu'...noroc ca nu eram racit, cel putin asa imi aduc aminte..noroc ca sensibilizarea are loc rapid si n-a trebuit sa ma chinui prea tare.
Mai am una recenta...concert muzica cubaneza...salsa..chestii, susanele, trestii etc...5 tipi si patru gagici..una dintre ele tare rau de tot..si ca muiere si ca dansatoare..se termina concertu..cineva, nu spui cine, ma vede cu chef e dans.."du-te de danseaza cu aia mica (adik cubaneza)"..mandea n-are ce face si se duce..m-a pus in cap..se misca intr-un fel de m-a bagat in boala scurt si la obiect..hai, hai e doar metaforic nu va ganditi la te miri ce alte ..obiecte :D
Gurile rele spun ca am facut fata cu brio..honestly speaking cred ca as fi facut si laterale nu numai fata ;;)...gurile rele..se abtin de invidie..
Ideea de fapt si de drept e in felul urmator: provocari exista la tot pasul...ispite la fel...depinde de fiecare in parte cum le ia si cat accent pune pe ele. Uneori e bine sa raspunzi la provocari..poate de multe ori chiar..nu de alta dar o autoevaluare sau o evaluare din partea celorlalti nu strica niciodata, cel putin cand si cand din gand in gand. Sunt unii oameni care nu reactioneaza decat la provocari..cand zic unii oameni ma refer de fapt la aproape toti oamenii...toti reactionam intr-un fel sa zicem, usor mai "violent" atunci cand avem o provocare in fata care ne taie respiratia..ceea ce nu e in mod neaparat un lucru rau..ba dimpotriva...sunt momente cand doar asa ne putem depasi nivelul..raspunzand la diverse provocari...daca reusim sa pastram viata ca o provocare continua atunci e deja super oferta..din pacate uneori intram in cotidian atat de intens incat uitam de propria persoana, din dorinta de a ne adapta si a ne face acceptati de societate...Sa nu uitam insa ca din acea societate facem si noi parte, si ca ii putem da din trasaturile noastre oricand,oricum (se pare ca imi plac mult cuvintele astea)...
Totul e sa si vrem...;)

Niciun comentariu: