Postări populare

joi, 5 iunie 2008

Vorbe...

ok ppl, hai sa iesim din starea asta letargica..eram la Curtea de Arges, cu prietenii de o viata, sarbatorind cei 26 de ani ai mei si 27 ai lui Chronos. Numa cupluri...numai eu si Uri, eram singurei..drept urmare a picat boroboata sa dormim noi doi in aceeasi camera. In prima seara, am ragusit cantand de toate pentru toti, de la cantece de munte, la rock, muzica populara..orice..La aproape de voi, Ana as usual, a apasat pe buton si a inceput sa planga..nu prea pricep eu de ce plange ea la melodia asta ca de 10 ani si mai bine decat e melodia "noastra" doar de vreo doi o face asa cum simt de raspundere..pana la urma suntem un grup relativ compact..si unit mai ales in momentele in care este necesar..anyway, trecem peste asta ca vreau sa ajung mai repede la doua povesti..a doua zi dupa pranz, ca doi sugari, si eu si uri am picat loviti in aripa si am mers sa dormim..dupa ce m-a trezit mobilul de jde ori de imi venea sa il arunc pe geam (nu era al meu ca altfel...), fac oki, il trezesc si p-asta si incepem sa stam la taclale..eu, ca sa ma intind, stau cu o mana in sus. De partea cealalta a usii, Spanacus, spala vase..usa are geam cu perdea, dar se vede destul de bine...Spanacus pune vasele la loc uitandu-se prin geam..da sa plece si se intoarce brusc: Baaaaaaaaaaaaaaaaaah, ia uite cum doarme Kinezu' cu mana in sus! Veniti mah repede sa il vedeti p-asta!!!
Eu cu Uri auzeam tot, si incercam sa ne abtinem sa nu ne miscam, sa nu radem, sa nu se prinda poporul ca nu dormim...rand pe rand s-au apropiat tiptil de geam..ce se fac insa ca in dreptul usii sunt si doua trepte si nu incapeau toti..deschid usa si cu aparatul in mana se apropie tiptil...eu in continuare rastignit cu o mana in sus, cu okii mici (credeti-ma ca pot sa ii fac foarte mici) faceam eforturi sa raman serios si sa par ca dorm..n-am mai reusit cand au ridicat aparatul sa faca poza..
Hai bah, ca Spanac asta nu mai vede bine, ne-a chemat de pomana..Vine seara...jucam o mima..veseli toti...Chronos e o poezie..bine el e vesel si plin de caterinca de la natura..daca mai e si ciupit un pic deja face show. Mima nu mai prezinta interes...o dam pe ..baba oarba..pfuai, sa joci baba oarba 10 insi, intr-o camera de 4 pe 8 metri maxim e o provocare dura ..ne-am schimbat hainele intre noi, ne-am cocotat pe scari, ne-am ascuns sub banci..a fost efectiv ca la 4-5 ani..diferenta e ca acum avem si un doi in fata celor 4-5 cel putin...vorbesc mult...mai mult decat multi altii, dar am vazut un lucru...cand sunt foarte foarte relaxat..tac si mai mult..insa rad si ma binedispun mult mai repede...parca sunt intors cu cheia..imi arde de saga oricand daca am si cu cine..comunic...tac si prin tacere tot comunic cateceva mai ales pentru cine ma si cunoaste...
Cu toate astea, sa tac e un pic cam greu...numa daca imi pui o intrebare inteligenta gen "si...ce mai zici????" imi vine sa te trimit la dracu ca nu esti capabil sa deschizi un subiect de discutie daca tot vrei sa faci conversatie.
Nu de foarte mult timp, stateam de vorba cu o pustoaica simpatica...foarte vorbareata..prima data..mai vorbea de risca sa imi faca concurenta..cred ca de nervi, ca altfel nu imi explic logoreea..ne-am mai intalnit si a doua oara..poate si a treia...a patra..uatevar..i-a mancat pisica limba..dar se exprima onomatopeic..nu-i rau nici asa..
Aveam eu o colega in liceu...Alice ce faci? iiii..si ridica din umeri..Alice vii sa fumezi?iiii si iar ridica din umeri...Alice ai facut bine la teza?iiiiiiiiiiiiiiiiii si iar dadea din umeri...Eu as fi intrebat-o..Alice, esti proasta??? sunt curios daca mai facea tot asa...din pacate pe vremea aia nu eram asa de rautacios cum mi se reproseaza ca sunt acuma...Mi s-a dus vestea ca sunt prea rautacios si nu iert pe nimeni...pana si mama a aflat aseara asta de la o colega...nu sunt rautacios..comunic mereu ceva..daca pricepi ce, e foarte bine, daca stii de gluma e si mai bine..daca nu, inghiti in sec, te inrosesti, treci usor si prin celelalte culori ale curcubeului, pleci capul si te duci...
Iar sunt in liceu, ca asta e o perioada in care eram mai zgubilitic asa...ca o zana :))
Am o prietena buna acuma, care la vremea respectiva fugea din calea mea..." frate aveai o fata de ziceai ca mananci copii pe paine..nu zambeai niciodata"...pai cum frate sa zambesc asa ca proasta in targ daca merg singur pe culoar??? mai greu..acuma se amuza si rade...si cand o dam in glume serioase..si ea..bai ce rautacios esti!!! Sunt brutal de sincer...comunic oricum oricand oricum..si daca tac..atunci sa te feresti ca in mod sigur nu e de bine..imi place sa observ, sa bat campii cu veselie pe te miri ce subiect doua ore si la final sa iti trag o concluzie de nu mai ai ce sa zici...asta e se mai intampla..
Dar hmm..mai taci dracului...pai as face-o dar nu in orice conditii...imi place sa tac..sa admir..sa ating..sa savurez..(hai hai ca stiu ca va duce mintea aiurea..dar de data asta va dau voie :P )...
Imi place sa tac atunci cand vorbesc altii mult...sa ii observ, cum se manifesta, cum gandesc...cum isi apara punctele de vedere...uneori e amuzant..poate chiar mai amuzant decat sa comunici continuu..sa risti sa iti "pierzi" interlocutorii pe drum...si la final sa te intrebi..ok..si despre ce vorbeam?:D
Gata si bataia campilor..ma duc sa comunica la o felie de tort un pahar de vin..si desara...salsaaaaaaa!!!!

Niciun comentariu: