Postări populare

miercuri, 4 iunie 2008

Jurnalul unui om plictisit...

7:45...suna ceasul...ai sa-mi bag..iar tre sa ma scol sa ma duc la birou..hmm, mai dorm un sfert de ora.
8:00 suna iar ceasul..ce dracu, abia am adormit la loc..mai stau un pic
10:00...oofff pana mea, hai ca ma dau jos din pat. 10 minute mai tarziu, sunt la metrou. Puhoi de lume..ne inghesuim ca sardelele..dar avem metrou noua marca...foarte tare. Ajung la Victoriei. Pierd inca 15 minute sa trec pasajul sa pot sa iau metroul spre Aviatorilor. Deja spumizez, sunt transpirat si am o nevoie acuta de o tigare si un suc sa ma calmez..basca un dush racoritor. Ma urc in autobuz..mirosul de imbacseala si transpiratie ma ofileste si mi se taie genunchii..pastele masii de treaba..nu mere si asta mai repede sa ma vad ajuns la birou...Ajung la birou, un pachet de nervi, transpirat, cu foamea in gat si cu o lipsa de chef acuta..am foarte mult de lucru..sa deschid calculatorul..sa verific mailul (nu ca mi-ar scrie cineva dar poate poate vine dracului si propunerea de proiect sa imi inveseleasca ziua). Dau drumu la winamp, castile la maxim, blochez tastatura sa nu mi se joace nimeni la volum si plec la tigare pe muzica lui Remmstein. Fumez, una, doua, trei tigari..deja mi s-a uscat gatu de sete de foame si de orice alte nevoi. Ma intorc in birou sa imi verific si celelalte 15 adrese de mail. se face 12 juma si cobor la masa..O coada infernala..parca se da ceva gratis..nu e nimeni atent la faptul ca doar noi mancam gratis si ca ar trebui sa avem o coada separata de restul lumii...3 bucatari obositi "fac eforturi" sa ne serveasca..tot poporul sta si asteapta la primul de parca mancarea ar fi mai buna si portiile mai mari..ceilalti doi someaza..
Hai frate la aia doi ca stau si freaca duda...macar sa nu obosesc mai rau stand in picioare. Dupa o masa ii spunem noi copioasa...2-3 tigari sanatoase..barfa obisnuita presarate de glume si bancuri si back to office.
Futu-i (zise printesa)..mai avem 4 ore juma' pana se suna de iesire. Nu mai am nimic de verificat..ma uit cu jind la cei care chiar au proiect, inghit in sec si zic ca poate maine rasare soarele si pe strada mea..Pusca mea, mi-am luat certificari ca acum sa frec duda. Ma apuc intr-un final de ceva self study...dupa primele 2 fraze ma blochez dandu-mi seama ca citesc acelasi lucru de juma de ora si nu reusesc sa ma concentrez..se face 16:30..mai bag 2 tigari si o gura de suc si plec dracu acasa ..macar acolo pot sa stau in pantaloni scurti sau sa ies la o terasa.
Cam asa trece viata...ca o zi de munca..intri in cotidian..nici nu mai tre sa strangi din cur sa suporti toanele PM-ului..pentru simplul motiv ca nu il ai..oha PM oha proiect..dar noi asteptam cu stoicism..
Tre sa rasara soarele si la noi ..Poate maine??!!

2 comentarii:

Me and YOU spunea...

Banalitatea unui om ... fericit...

Viata de boier, sa te trezesti la 10 sa o tai la birou...sa fumezi la discretie, sa asculti la maxim Remmstein...sa ai winamp la birou si messenger...pfoai, mi se pare un lux. Sa mananci “copios”, sa nu ai decat de cronometrat cat mai e pana pleci acasa, cand de abia ai venit...sa mai ai timp sa scrii si sa pove cu prietenii, nu poate fi decat job-ul ideal.

Partea neplacuta din toata povestea...este goana prin Bucuresti...metrouri, autobuze, pasaje...parfumuri naturale de nespalati... Insa cand te gandesti de ce treci prin tot acest “cosmar”...mai ca merita.
Ajungi la birou, cine te intampina?...colega blonda care isi penduleaza picioarele satinate sub ochii tai...normal ca tot esti o sudoare...Adierile deja sunt altele, de la cele mai rafinate case de prin Paris...nervi sunt deja de alta factura...”cum sa fac sa ...si daca ma refuza?!?”...
Un bun venit fie si rostit printr-un zambet, deja iti da o alta motivatie sa mergi si sa pierzi vremea intr-un birou...si la final de zi...exclami ca printesa.........”ce repede s-a dus si aceasta zi!”...dar maine iar va rasari soarele pe chipul ei!

Kinezu' spunea...

ce bine ar fi daca totul s-ar petrece asa cum zici tu...insa dupa 6 luni de frecat duda crede-ma ca te plictisesti si iti vine sa ii dai cu capu' de pereti pe toti cei care ar trebui sa se ocupe sa aduca proiecte si nu o fac...blonda de la drept si-a dat demisia...adierile nu mai sunt rafinate..a venit o ciuciungheza care are par in nas ...si in final de zi...futu-i zise printesa again..